Τρίτη 22 Ιανουαρίου 2013

Η Maria Ioanna Mips - ΜΕΛΩΔΙΑ

Η Maria Ioanna Mips
Μελωδία

Εγώ θα φύγω, μάτια μου,
για τη βροχή.
Κι εσύ, σαν μείνεις μοναχή
μες στη φωνή της μουσικής,
ψέλνε, ναι ψέλνε
της ζωής το θαύμα,
τραγούδα με μελωδική
την τρέλα τη διπολική, 
το αίμα και το πνεύμα.
Κι όταν σκοτωθείς
μες στον καημό της λογικής,
τραγούδ’ ακόμα εκεί στο χώμα.
Μέσα στον άπαντα αιώνα
μια μελωδία είσαι συ και το νησί.
Μια μελωδία κι η βροχή
που μου χαϊδεύει το κορμί.
Όλ’ η ζωή, σαν αγαπάς,
μια μελωδία είναι.
Κι αν φύγω εγώ για τη βροχή,
εσύ εκεί.
Εσύ στον ύμνο μείνε!

γ.π.κ-δρ.
Από τη Συνοικία της Χαράς στην ΠΟΛΗ ΠΑΝΔΗΜΩΝ ΠΟΙΗΜΑΤΩΝ
Μελωδία

Εγώ θα φύγω, μάτια μου,
για τη βροχή.
Κι εσύ, σαν μείνεις μοναχή
μες στη φωνή της μουσικής,
ψέλνε, ναι ψέλνε
της ζωής το θαύμα,
τραγούδα με μελωδική
την τρέλα τη διπολική,
το αίμα και το πνεύμα.
Κι όταν σκοτωθείς
μες στον καημό της λογικής,
τραγούδ’ ακόμα εκεί στο χώμα.
Μέσα στον άπαντα αιώνα
μια μελωδία είσαι συ και το νησί.
Μια μελωδία κι η βροχή
που μου χαϊδεύει το κορμί.
Όλ’ η ζωή, σαν αγαπάς,
μια μελωδία είναι.
Κι αν φύγω εγώ για τη βροχή,
εσύ εκεί.
Εσύ στον ύμνο μείνε!

γ.π.κ-δρ.
Από τη Συνοικία της Χαράς στην ΠΟΛΗ ΠΑΝΔΗΜΩΝ ΠΟΙΗΜΑΤΩΝ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου