Κυριακή 27 Ιανουαρίου 2013

Έρωτά μου -


Έρωτά μου - 2006   
 
Στίχοι:  
Μιχάλης Φάβιος
Μουσική:  
Δημήτρης Παρασκευόπουλος


Τι θα μπορούσα να σου πω για να πιστέψεις
είναι μικρό το σ’ αγαπώ μονάχα δυο λέξεις
αν την αγάπη μου αισθανθείς το ξέρω πως θα φοβηθείς
αυτό που ζούμε τώρα εμείς δεν είναι της στιγμής

Να περιγράψω πώς μπορώ τόσες εικόνες
μου έχουν γεμίσει το μυαλό και μείνανε θαμώνες
σ’ έχω αγαπήσει σαν θεό σ’ ένα δικό μου ουρανό
θα σ’ ανεβάσω για να δεις το πόσο σ’ αγαπώ

Ερωτά μου αγάπη μου ζωή
κι απαραίτητη μου αναπνοή
αν θα μπορούσα να εκφραστώ
με σκέψεις μέσα απ’ το μυαλό
φοβάμαι και το ομολογώ θα τρόμαζα κι εγώ

Όταν στο βλέμμα σου σταθώ μ’ αναστατώνεις
φλόγες μ’ ανάβεις στο κορμί με καις με τελειώνεις
μες στα ταξίδια της βραδιάς τα όνειρα μου κυβερνάς
είσαι στο στήθος μου εσύ ο χτύπος της καρδιάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου