Τετάρτη 26 Μαρτίου 2014

Τρελή του έρωτα στιγμή.

Τρελή του έρωτα στιγμή.

Τρελή του έρωτα στιγμή.
***

Βροχή να στάζεις άγγελε
Στο στήθος μου χρυσά σου 
Σαν φως σαν ήλιος το πρωί
Βρεγμένα τα μαλλιά σου

Να αγγίζω τις σταγόνες σου
Που στάζουν στο κορμί σου
Να φτάνω ως στο στόμα σου
Στα χείλη στο φιλί σου

Με των δακτύλων μου πνοή
Να πνέω στην αφή σου
Να ξεσηκώνω το νοτιά
Να χάνομαι μαζί σου

Στη λίμνη εκεί εγώ κι εσύ
Μες στου νερού την θέρμη
Χείλη με χείλη στην ψυχή
Στο σώμα χέρι ,χέρι

Ανάσα μου μες στη βροχή
Νερού καυτές ανάσες
Τρελή του έρωτα στιγμή
Της ηδονής παράτες

Αχνός παντού γυμνά κορμιά
του έρωτα αισθήσεις
λάγνα του έρωτα φιλιά
του πάθους μας  οι λύσεις

Γυμνή αγκαλιά  γυμνό κορμί
στήθος με στήθος θέ μου
καυτό στα χείλη το φιλί
πάρε με φως μου πες μου

Κυλήσανε στην κλίνη μας
τα διάφανα κορμιά μας
θυμήθηκαν την ήβη μας
οι χτύποι της καρδιάς μας

Φιλί βαθύ στον έρωτα
κόκκινο λάγνο  φως μου
της Αφροδίτης μέρωμα
την αγκαλιά της δωσ' μου

Να μπω για λίγο να χαθώ
τους πόθους της  να γειάνω
Στην ομορφιά της ν αφεθώ
Στον έρωτα της πάνω

***
17 Οκτ 2012
***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου