Σάββατο 22 Μαρτίου 2014

❤ΓΛΥΚΑ ΜΟΥ ΜΑΤΙΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ❤Α❤

Η καρδιά μου είσαι εσύ, μόνο εσύ . . .

Σ'αγαπώ, σ'αγαπώ πολύ κοριτσάκι μου, κάποιες στιγμές ίσως να μπερδεύω τα λόγια μου, κάποιες στιγμές η καρδιά μου χτυπά τόσο έντονα που νιώθω ότι είναι έτοιμη να εκραγεί, όμως το ξέρω μωράκι μου ότι όλες οι σκέψεις μου είναι γύρω από εσένα, το μυαλό μου είναι μόνο σε σένα, όσες φορές και να κλείσω τα μάτια μου το ταξίδι είσαι εσύ, η αγκαλιά σου είναι ο προορισμός, είναι το λιμανάκι μου, Σε τούτη την μίζερη ζωή που το μόνο που επικρατεί είναι το ψέμα και η υποκρισία, η αγκαλιά σου είναι ο τρυφερός
παράδεισος γεμάτος αγάπη, χαρά και χαμόγελο, ο δικός μου παράδεισος. Κοντά σου έμαθα να σηκώνω το κεφάλι ψηλά, να φωνάξω "θέλω" , δίπλα σου άρχισε η ελπίδα να υπάρχει στο μυαλό και στο λεξιλόγιο μου, κάνω όνειρα κοριτσάκι μου με πρωταγωνιστές εσένα και εμένα, εμάς μωρό μου. Η ψυχή μου σε θέλει, η καρδιά σε λαχταρά, το κορμί μου σε ποθεί, είσαι το όνειρο μου, είσαι η λαχτάρα μου, είσαι η πρώτη και η μόνιμη σκέψη μου, λαχταρώ να χαθώ στην αγκαλιά σου και να χαθώ σε ένα ταξίδι γεμάτο πάθος, με μοναδικές στιγμές γεμάτες αγκαλιές, χαμόγελα και έρωτα. Σε λατρεύω αγάπη μου, είσαι το άλλο μου μισό, είσαι το δικό μου αστεράκι, είσαι ο χτύπος της καρδιάς μου, η χαρά και το χαμόγελο μου, είσαι η καρδιά μου. Σ'αγαπώ μωράκι μου . . .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου