Σάββατο 22 Μαρτίου 2014

Σαν με κοιτάς (Μάνου-Φέρτης)

Γλυκές σκέψεις , μαγικές στιγμές . . .



   Καρδούλα μου, όταν είσαι δίπλα μου νιώθω τόσο όμορφα που νιώθω την καρδιά μου να χτυπά χαρούμενη, αυτή που αγαπώ και την λατρεύω είναι κοντά μου, νιώθω την ανάσα της, θέλω να την χαζεύω με τις ώρες δεν θέλω στιγμή να φεύγει από κοντά μου, θέλω να σταματήσει να κυλά ο χρόνος, θέλω να είμαστε μόνο αυτή και εγώ, όταν είσαι μακριά μου μία αίσθηση επικρατεί στην καδιά μου, η μοναξιά, νιωθω πολύ μόνος ρε γαμώτο μου.

   Θέλω να απλώσω τα χέρια μου να χαιδέψω το γλυκό πρόσωπο σου, να χαιδέψω τα μαλλιά σου, να χαθώ στην ζεστή αγκαλιά σου, να νιώσω τα υγρά χείλη σου να αφεθώ στα χάδια σου, όταν μου λες  "σ'αγαπώ" λιώνω, η καρδιά μου πάει να σπάσει, τη στιγμή που τα χείλη σου πλησιάζουν τα χείλη μου νιώθω την καρδιά μου να θέλει να βγει έξω και να νιώσει τη σάρκα σου. Σ' αγαπώ ρε κοριτσάκι μου, είμαι ερωτευμένος μαζί σου, είμαι τρελός για σένα, νιώθω καταπληκτικά, δεν θυμάμαι να έχω νιώσει άλλη φορά έτσι, τόσο γλυκά και τόσο ρομαντικά, είσαι η νεράιδα μου, η πριγκίπησα της καρδιάς μου, είσαι το άλλο μου μισό, το λιμανάκι μου.

    Είσαι η άνοιξη της καρδιά μου, είσαι στο μιαλό μου κάτι το πολύ όμορφο, είσαι στην καρδιά μου το πρώτο ανοιξιάτικο άρωμα, με ταξιδεύεις κοριτσάκι μου, το χαμόγελο σου κάνει την καρδιά μου να πετά ψηλά, στο νόημα της ζωής υπάρχει χρώμα αγάπη μου, μια γλυκιά σκέψη κυριεύει την καρδιά μου, "ΕΣΥ".

              . . . Μια λέξη ψιθυρίζουν στα χείλη μου "Σ'ΑΓΑΠΩ"



  




 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου