Σάββατο 22 Μαρτίου 2014

Εσύ και εγώ , εμείς μωράκι μου . . .

Εσύ και εγώ , εμείς μωράκι μου . . .

Καθώς η νύχτα απλώνει το μυστήριο πέπλο της, κλείνω τα μάτια μου και η σκέψη μου βρίσκεται σε εσένα κοριτσάκι μου, κλείνω τα μάτια και σε φέρνω δίπλα μου, νιώθω την ανάσα σου στο κορμί μου, μυρίζω το άρωμα του κορμιού σου, αισθάνομαι το σώμα σου στο
σώμα μου, νιώθω το άγγιγμα σου,τα χάδια σου, σε νιώθω εδώ κοντά μου. θέλω να με κρατήσεις στην αγκαλιά σου ατελείωτες ώρες, να κλείσω τα μάτια μου να ακουμπήσω στο στήθος σου να νιώθω το άγγιγμα σου, να χαθώ, είναι από τις στιγμές που νιώθω την καρδιά μου έτοιμη να εκραγεί από την αγάπη που νιώθω για σένα μωράκι μου, αυτές οι στιγμές είναι οι δικές μας στιγμές, οι μαγευτικές στιγμές που μόνο εσύ και εγώ μπορούμε να τις νιώσουμε. Είναι οι στιγμές που με κάνουν να ταξιδεύω σε ταξίδια γεμάτα έρωτα και πάθος, στιγμές που με κάνουν και νιώθω όμορφα, γεμάτες από αγάπη και κάνουν το ταξίδι αυτό να έχει μόνο ένα προορισμό, την αγκαλιά σου αγάπη μου. Η καρδιά μου σαλπάρει με προορισμό την καρδιά σου, στο ταξίδι αυτό κοριτσάκι μου δεν υπάρχουν αρνητικές σκέψεις, δεν υπάρχει τίποτα απολύτως, υπάρχει η αγάπη μας, υπάρχει το πάθος μας μωράκι μου, υπάρχουμε μόνο εσύ, εγώ και η αγάπη μας. Χαμογέλα αγάπη μου, χαμογέλα με την ψυχή σου, να θυμάσαι ότι το χαμόγελο σου απαλύνει κάθε πόνο μου, κάνει την καρδιά μου να χαμογελά, το ξέρεις ότι είμαι εδώ ματάκια μου, είμαι δίπλα σου, σε λατρεύω πάρα πολύ,
ζεσταίνεις την καρδιά και την ψυχή μου, κάθε νύχτα είμαι εκεί στην αγκαλιά σου να σου κρατώ σφιχτά το χέρι, να σε κοιτώ την ώρα που κλείνεις τα όμορφα ματάκια σου, είμαι εκεί δίπλα σου να σου ψιθυρίζω τρυφερά στο αυτί ότι σε λατρεύω. Καληνύχτα κοριτσάκι μου , καληνύχτα μωράκι μου. Σ'αγαπώ . . .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου