Τετάρτη 26 Μαρτίου 2014

Κοίτα με.

Κοίτα με

Κοίτα με 
***
Κοίτα με
Αφέσου στ' όνειρο
Κι ας τρέμουν τα χείλη
Κι ας χτυπάει η καρδιά
Αφέσου 
Άπλωσε τα χέρια 
και πάρε με αγκαλιά

Κοίτα με
Μη φανταστείς
Δυο λέξεις φτάνουν να μου πεις
Σ αγαπώ
Και ύστερα
Μέσα στον ήχο της σιωπής
Ας μ ανασάνεις
Και ύστερα 
μέσα στο χρόνο της στιγμής
Ας με πεθάνεις

Κοίτα με
Μέσα στα μάτια της ψυχής μου
 σ έχω ντύσει
Γυμνή κι αν  είσαι 
ας τον πόθο να κυλήσει
Κρασί στα χείλη σου
Στα χείλη τα δικά μου
Έλα και πνίξε μου
Ξανά τα λογικά μου
Μέθυσε αγάπη μου
Και πάρε την καρδιά μου

Κοίτα με
Γλυκά μου μάτια  να χορτάσω
Τ άρωμα σας
Μικρά μου αστέρια
δείξτε μου τη ζωγραφιά σας

Μικρά μου χέρια

Σφίξτε με εκεί κοντά σας
Αχ στην αφή σας να κρυφτώ
Στα κύτταρα σας
Νύχτα να γίνω 
να κρυφτώ στ' απόκρυφα σας

Κοίτα με
Κι εγώ απόψε δε θα βλέπω

Θα σ ανασαίνω 

Στα δάχτυλα μου ηδονή
Θα σου υφαίνω
Στης Αφροδίτης σου τον ουρανό
με τα δυο χείλη μου
θα γράφω σ αγαπώ

Κι εγώ απόψε
μες  στου πάθους σου τη φλόγα
θα γυρνώ

Κοίτα με
Μέσα στα χείλη μου
οι πνοές μου αδημονούν
Με τις δικές σου
την Αγάπη να υμνούν
Του έρωτα μας
τις στιγμές να ζωγραφίσουν
Πόθος στον πόθο
πάθους λέξεις να μιλήσουν

Μέσα στα χείλη μας
γεννιέται απόψε πάλι
Ο ουρανός μας
εκεί πάνω απ' το φεγγάρι
Εκεί που εμείς
ταξίδι πάμε την χαρά μας
Τής ηδονής μας
όταν βγάζουμε φτερά μας

Φίλα με
Έλα ζωή μου
να τελειώσει η φωτιά μας
Αυτή που καίει 
στις καρδιές μας ..

Στην καρδιά μας !!

***
5 Δεκ 2012
***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου