Σάββατο 22 Μαρτίου 2014

Nikos Vertis - An eisai ena asteri (Official Videoclip)

Το χαμόγελο σου είναι η ανάσα μου . . .

Κοριτσάκι μου, το πρωί που αντίκρισα το γλυκό σου προσωπάκι και το υπέροχο χαμόγελο σου, ένιωσα την καρδιά μου να χτυπά σε ρυθμούς έρωτα, ένιωσα τα μάτια έτοιμα να δακρύσουν από χαρά, μπορεί να μην σου το είπα, αλλά την στιγμή που αγκάλιασα το κορμί σου, που ένιωσα την ανάσα σου, ένιωσα την καρδιά μου σαν εκείνη την φορά, ξέρεις εσύ μωράκι μου, μου έλειψες πάρα πολύ, μου λείπεις. Από την στιγμή που ένιωσα τα χείλη
σου στα χείλη μου, που σε κράτησα σφιχτά στην αγκαλιά μου, η καρδιά μου νιώθει πολύ ευτυχισμένη, το μυαλό μου ταξιδεύει, κλείνω τα μάτια αγάπη μου και έχω την μορφή σου δίπλα μου και νιώθω ένα χαμόγελο χαράς να πλημμυρίζει το πρόσωπο μου. Είναι οι στιγμές που δεν περιμένεις ανταλλάγματα, είναι οι στιγμές που νιώθεις μια ζεστασιά στο κορμί σου, είναι οι στιγμές που σε κάνουν να νιώθεις όμορφα, γλυκά, τρυφερά, στιγμές που νιώθεις το κορμί σου να πετά, σκέφτομαι μωράκι μου το χαμόγελο σου, τα μάτια σου, τα χείλη σου, σε σκέφτομαι διαρκώς κοριτσάκι μου, δεν φεύγεις στιγμή από το μυαλό μου, να χαμογελάς αγάπη μου, να θυμάσαι ότι το χαμόγελο σου κάνει την καρδιά μου πολύ χαρούμενη, να χαμογελάς και να μου χαμογελάς κοριτσάκι μου, κάνει την καρδιά ευτυχισμένη. Σ'αγαπώ πάρα πολύ ματάκια μου όμορφα, είσαι κάτι το ξεχωριστό για μένα, είσαι το άλλο μου μισό, ΖΕΙΣ ΜΕΣΑ ΜΟΥ, είσαι δίπλα μου, είμαι δίπλα σου, το νιώθουμε και οι δυο μας αυτό, είναι κάτι το ξεχωριστό αυτό που νιώθουμε κοριτσάκι μου , είναι απίστευτα μαγευτικό, είναι κάτι παραπάνω από ονειρικό, ίσως είναι ο ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΕΡΩΤΑΣ. Σ'αγαπώ. . .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου