Σάββατο 22 Μαρτίου 2014

Most Inspirational Music of All Times - Move Forth (The Secession)

Κι εγώ σ αγαπώ ψυχή μου

Σε κοίταξα κι αγάπησα
το φως των ματιών σου

Μέσα τους χάθηκα απόψε

Για πάντα

Στο βυθό του ονείρου σου
Χάθηκα

Εκεί ναι μες την ψυχή σου
Μες των ματιών σου τη θάλασσα
Όλα όσα με πονούσαν έπνιξα

Σε κοίταξα

Απ’ τη ρωγμή των χειλιών σου
από τον κόσμο δραπέτευσα

Πέταξα ψηλά
Στον ουρανό

Κάτω από τα βλέφαρα τον ματιών σου
Ήρθα και ξάπλωσα
Πλύθηκα απ’ το δάκρυ σου
Ντύθηκα
αγάπη

Σ άκουσα απόψε
Σ αυτή τη μουσική της φωνή σου
Νότες καρδιάς έγραψα
Στον χτύπο της πάνω

Στης ανάσας σου το βοριά
Ταξίδεψα
Σ άλλους κόσμους

Στου ονείρου σου τον ουρανό
Φεγγάρι κάρφωσα την καρδιά μου
Να φέγγει
Να έχεις φως

Σε αισθάνθηκα
Ξεχείλισε το δωμάτιο έρωτα
Μια στιγμή
Χίλια χρόνια
Ένα χαμόγελο
Ένα γέλιο

Τα χέρια σου το σώμα σου
Έσπασαν τη σιωπή
Κύλησαν τις λέξεις
Χιλιάδες σ αγαπώ

Κι εγώ σ αγαπώ ψυχή μου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου