Τετάρτη 26 Μαρτίου 2014

Xαμογέλασε καρδιά μου.

Xαμογέλασε καρδιά μου

Xαμογέλασε καρδιά μου
***
Κλαις και τι μ αυτό
Πέρα κοιτάς μακριά
Έρχεται νύχτα η μοναξιά
Φοβάσαι
Έχεις ξεμάθει από καιρό
Να ζεις μονάχος

Έχεις ξεμάθει από δάκρυα σκιών
 από φωνές που σου τρυπάνε το μυαλό
Καιρό πια τώρα θαρρείς
 πως ακουμπούσες το θεό
Θαρρείς πως τ' όνειρό σου
Είχε γίνει αληθινό

Κλαις τι σου βαραίνει την ψυχή?
Για πες μου?
Αφού την ξέρεις τη ζωή σου
Εσύ τη διάλεξες εσύ έτσι σ αρέσει
Να είσαι πάντα
από τον πόνο στη χαρά στη μέση

Έχεις γεμάτη τη ψυχή σου
Κοίτα βαθιά στη θύμηση σου
πόση στοργή πόση αγάπη
Πόσα χαμόγελα
Κοίτα  και σκούπισε το δάκρυ
Και τα φτερά σου σε μιαν άκρη
Εκεί προσμένουν το ταξίδι
που στην ψυχή σου έχεις τάξει

Κλαις εγωιστή που δεν αντέχεις
Αυτή που εσύ λατρεύεις
που αγαπάς να μην την έχεις
Αυτή που αλήθεια σ ε λατρεύει
Να μην μπορεί να σ ακουμπήσει
Για μια στιγμή ούτε το χέρι

Έμπα  καρδιά μου στο ταξίδι
Δεν έχεις δρόμο αλλού να πας
Πάνε στα σύννεφα  ψηλά
Μαζί μ αυτή που αγαπάς

Λες
Σου λείπει ο έρωτας τα χείλη
Σου λείπει η αίσθηση από εκείνη
Σου λείπει αλήθεια η αναπνοή σου
Πνίγεσαι χάνεσαι στη δίνη
Γιατί έχεις μάθει στη γαλήνη
Όμως εσύ που όλο δακρύζεις
Βάλε στη σκέψη σου κι εκείνη

Πιές απ' το κρασί για να μεθύσεις
Ένα ποτήρι αναμνήσεις
Άκου το χτύπο της καρδιάς της
Το τρέμουλο απ' τη μιλιά της
Σκέψου το πόσο σε λατρεύει
Κάθε στιγμή πως σε γυρεύει

Και χαμογέλασε καρδιά μου
Διώξε τις μέρες να περάσουν
Κι εκείνη πάλι
Κάθε στιγμή κάθε λεπτό
Το ξέρω
Η σκέψη της είναι κοντά σου

Μου λείπεις Πολύ ...Πολύ  Και  Μένα

***
3 Μάρ 2012
***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου