Σάββατο 22 Μαρτίου 2014

Το μυαλό και η καρδιά μου μόνο σε σένα ψυχούλα μου . . .

Το μυαλό και η καρδιά μου μόνο σε σένα ψυχούλα μου . . .

Μωράκι μου θέλω να κλείσω τα μάτια μου και να σε ονειρευτώ, θέλω και αυτή τη νύχτα η λάμψη σου να είναι δίπλα μου, θέλω το χαμόγελο σου να είναι αυτό που θα ζεσταίνει την
καρδιά μου, θέλω να κλείσω τα μάτια και να νιώσω το απαλό χάδι σου να αγγίζει το πρόσωπο μου. Το νιώθω ψυχούλα μου ότι θα είσαι πλάι μου και θα μου χαμογελάς, θα ακούω τον χτύπο της καρδιάς σου, θα νιώθω την ανάσα σου, θα μυρίζω το άρωμα του κορμιού σου. Η ψυχή μου σε ψάχνει, η καρδιά μου σ' αναζητά, το κορμί μου σε λαχταρά, η ζεστασιά της αγκαλιάς σου με μαγεύει, το χαμόγελο σου με ξετρελαίνει κοριτσάκι μου. Θέλω να ανοίξω τα μάτια μου και είσαι εκεί δίπλα μου, κοντά μου την αυγή, να απλώσω τα χέρια μου και να αγγίξω το γλυκό πρόσωπο σου, να σε γεμίσω με τρυφερά χάδια και ατελείωτα φιλιά.
Μου λείπεις βασανιστικά, μου λείπεις όσο δεν μπορείς να φανταστείς, μου λείπει ο ψίθυρος της φωνής σου, ο τρόπος ομιλίας σου, μου λείπεις πάρα πολύ και δεν μπορώ να φωνάξω παρά μονάχα στην καρδιά μου, σκέφτομαι το χαμόγελο σου και φωτίζεται η καρδιά μου αγάπη μου. Η καρδιά μου φωνάζει, σε αναζητά, το κορμί μου θέλει να σε αγκαλιάσει να τρελαθεί από το πάθος και από την αγάπη, θέλω να σβήσω και να χαθώ μέσα στα χέρια σου, μέσα στην αγκαλιά σου, μαζί σου νιώθω πως είναι να ζεις τη ζωή, κοντά κοντά σου ξαναγεννήθηκα.
Σ' αγαπώ κάθε στιγμή, σ' αγαπώ κάθε λεπτό, σ' αγαπώ κοριτσάκι μου, ποτέ δεν θα πάψω να σου το λέω, σ' αγαπώ, σε λατρεύω, είσαι το άλλο μου μισό, είσαι το δικό μου, το κατάδικο μου αστέρι, είσαι η ανάσα μου και η πνοή μου. Η καρδιά μου είναι δικιά σου, σου ανήκει. . .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου