Σάββατο 19 Ιανουαρίου 2013

Δεν γίνεται & ΑΛΛΑ

Δεν γίνεται


Κι αν η ελπίδα το μέλλον συντηρεί
η μνήμη τρέφει το παρόν
το παρελθόν μας δικαιώνοντας
Γιατί ό,τι υπήρξε μια φορά
δεν γίνεται να πάψει να έχει υπάρξει

Τετάρτη, 2 Ιανουαρίου 2013

Όμορφα Όνειρα


Έχω τα χέρια μου ζεστά για τις νύχτες σου..
μάτια δακρυσμένα για τα στεγνά σου βράδια..
κι έχεις τα μάτια τα πανσέληνα..
για τα πιο όμορφα όνειρά μου

Τρίτη, 1 Ιανουαρίου 2013

Το χαμόγελο σου

Η ζωή μπορεί να είναι τόσο απλή και όμορφη και παρά τις πίκρες τις υπάρχουν απλά και μικρά πράγματα που είναι σαν ηλιαχτίδες ελπίδας, χαράς και αγάπης... Ψάξε γι' αυτά, ψάξε για ανθρώπους που θα κάνουν το ίδιο μ' εσένα... θα σου ανοίξουν την ψυχή τους, θα σε ζεστάνουν χαριζοντάς σου ένα απλό, τρυφερό χαμόγελο!
Ένα χαμόγελο σου δεν σου στοιχίζει τίποτε κι όμως είναι ότι πολύτιμο μπορείς να έχεις.. Όσο πολύτιμος είναι ο καθρέφτης των ματιών για την όμορφη ψυχή σου άλλο τόσο είναι και το χαμόγελό σου.
Ομορφαίνει, γεμίζει εκείνον που το δέχεται καθημερινά χωρίς να φτωχαίνει εσένα που θα το χαρίσεις...
Δεν διαρκεί παρά μοναχά μια μοναδική όμορφη στιγμή αλλά είναι ικανό να κρατήσει την πιο όμορφη ανάμνηση...
Ένα χαμόγελο αναπαύει τον κουρασμένο, δίνει θάρρος στον απογοητευμένο, παρηγοριά στον λυπημένο, αναπτερώνει την αισιοδοξία και δημιουργεί την ευτυχία...
Ένα χαμόγελο δεν δανείζεται, δεν κλέβεται, δεν αγοράζεται, δεν παίρνεται με το ζόρι γιατί είναι κάτι που έχει αξία όταν δίνεται...
Χάρισε το χαμόγελο σου. Μη το σκορπάς άδικα... Ψάξε για να βρεις ανθρώπους που θα το δεχτούν, που θα το χαρίσουν και σ' εσένα... ας είναι άγνωστοι μέσα στο πλήθος... ψάξε να βρεις για ανθρώπους που θα έχετε κάτι κοινό... Θα χαμογελάτε !
Το χαμόγελό σου σαν αναπνοή μου
Το χαμόγελό σου η μόνη ανάμνησή μου
Το χαμόγελό σου είναι αυτό που λείπει
Και διψούν για σένα της καρδιάς μου όλοι οι χτύποι
Στην ζωή μου χρώμα το χαμόγελό σου
Ήρθες και κατάργησες για πάντα το χειμώνα
Το χαμόγελό σου είναι αυτό που λείπει
Και διψούν για σένα της καρδιάς μου όλοι οι χτύποι
Το χαμόγελό σου χρώμα στη ζωή μου
Στο χαμόγελό σου μοιάζουν όλα αληθινά
Το χαμόγελό σου μόνη αμοιβή μου
Μου χαμογελάς και νοιώθω εγώ παιδί ξανά
Στίχοι: Μάνος Πυροβολάκης
Μουσική: Μάνος Πυροβολάκης


Αφιερωμένο στο μοναδικό πλάσμα που με κάνει ακόμα και χαμογελάω …την κόρη μου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου