Παρασκευή 4 Ιανουαρίου 2013

Ο στοργικός ουράνιος Πατέρα σας

  • Ο στοργικός ουράνιος Πατέρα σας

    Σε όλα τα παιδιά μου εδώ στη γη,
    θέλω να πω πόσο πολύ σας αγαπώ
    και πόσο η πατρική μου καρδιά,
    πάντοτε αγωνιά για σας.

    Σαν τη γλυκιά μανούλα,
    σας κρύβω βαθιά μέσα στην καρδιά μου,
    γιατί είστε τα δικά μου σπλάγχνα,
    τα δικά μου μωρά.

    Για σας έστειλα τον μονογενή μου γιο Ιησού να θυσιαστεί,
    για να σας δείξω παιδιά μου αγαπημένα,
    πόσο θέλω όλους εσάς που φύγατε μακριά μου,
    να έρθετε χωρίς φόβο πάλι μέσα στην δική μου τρυφερή αγκαλιά.

    Με νοσταλγία θέλω συνέχεια στη ψυχή σας να μιλώ,
    για να σας λέω μυστικά και τρυφερά
    με πόση λαχτάρα και αγωνία,
    η θεϊκή Καρδιά μου σας αναζητά.

    Ελάτε γοργά παιδιά μου,
    στου ευσπλαχνικού Ουράνιου Πατέρα σας
    τη στοργική καρδιά.
    Ο στοργικός ουράνιος Πατέρα σας

Σε όλα τα παιδιά μου εδώ στη γη,
θέλω να πω πόσο πολύ σας αγαπώ
και πόσο η πατρική μου καρδιά,
πάντοτε αγωνιά για σας.

Σαν τη γλυκιά μανούλα,
σας κρύβω βαθιά μέσα στην καρδιά μου,
γιατί είστε τα δικά μου σπλάγχνα,
τα δικά μου μωρά.

Για σας έστειλα τον μονογενή μου γιο Ιησού να θυσιαστεί,
για να σας δείξω παιδιά μου αγαπημένα,
πόσο θέλω όλους εσάς που φύγατε μακριά μου,
να έρθετε χωρίς φόβο πάλι μέσα στην δική μου τρυφερή αγκαλιά.

Με νοσταλγία θέλω συνέχεια στη ψυχή σας να μιλώ,
για να σας λέω μυστικά και τρυφερά
με πόση λαχτάρα και αγωνία,
η θεϊκή Καρδιά μου σας αναζητά.

Ελάτε γοργά παιδιά μου,
στου ευσπλαχνικού Ουράνιου Πατέρα σας
τη στοργική καρδιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου