Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου 2013

Areti Maurogianni


  1. Εγώ μέσα στο αίμα μου θα σε έχω πάλι…
    Posted on 30/08/2011 by melita

    Σβήσε τα μάτια μου, μπορώ να σε κοιτάζω
    τ’ αυτιά μου σφράγισέ τα, να σ’ ακούω μπορώ.
    Χωρίς τα πόδια μου μπορώ να ‘ρθω σ’ εσένα και δίχως στόμα, θα μπορώ να σε παρακαλώ.
    ...Δείτε περισσότερα


  2. Βαθαίνει η αγκαλιά σαν αγαπιέσαι…
    Posted on 31/08/2011 by melita

    Τουρτούριζες μες στη βροχή
    είχες σφαλίσει τα γαλάζια μάτια σου
    κι άπλωνες το χέρι στη σκοτεινιά
    ...Δείτε περισσότερα
    Φωτογραφία: Βαθαίνει η αγκαλιά σαν αγαπιέσαι…
Posted on 31/08/2011 by melita

Τουρτούριζες μες στη βροχή
είχες σφαλίσει τα γαλάζια μάτια σου
κι άπλωνες το χέρι στη σκοτεινιά
ν’ αναγνωρίσεις το δικό μου
τι ωραία να λες:
“κοιμήσου τώρα δεν θα με ξαναχάσεις, δεν θα σε ξαναχάσω”…
Βαθαίνει η αγκαλιά σαν αγαπιέσαι…
Χωράει πολλούς ζητιάνους
πολλούς που στερήθηκανε τον έρωτα
ή δεν τους φίλησαν ποτέ τους
χαμογελάνε αυτοί που δεν τους χάιδεψε κανένας
ζούνε ανάμεσά μας όλοι ετούτοι
ένα μπουμπούκι σκάει δειλά.
Κοιμήσου…
Ξέσφιξε τα δάχτυλά σου και κοιμήσου..
Εγώ είμ’ εδώ…

πηγή: Ανδρεας Αγγελακης



  3. Σε περιμένω. Μη ρωτάς γιατί.
    Μη ρωτάς γιατί περιμένει εκείνος
    ...Δείτε περισσότερα
    Φωτογραφία: Σε περιμένω…
Posted on 21/08/2012 by melita


Σε περιμένω. Μη ρωτάς γιατί.
Μη ρωτάς γιατί περιμένει εκείνος
Που δεν έχει τι να περιμένει
Και όμως περιμένει.

Γιατί σαν πάψει να περιμένει
Είναι σα να παύει να βλέπει
Σα να παύει να κοιτά τον ουρανό
Να παύει να ελπίζει
Σα να παύει να ζει.

Αβάσταχτο είναι… Πικρό είναι
Να σιμώνεις αργά στ’ ακρογιάλι
Χωρίς να είσαι ναυαγός
Ούτε σωτήρας
Παρά ναυάγιο…

Μενέλαος Λουντέμης

  4. Όταν δύο ψυχές τελικά συναντιώνται
    και ανακαλύπτουν ότι ταιριάζουν,
    ότι αλληλοσυμπληρώνονται
    και αντιλαμβάνονται ότι είναι φτιαγμένες
    η μια για την άλλη, ότι τελικά μοιάζουν
    αναπτύσσεται μεταξύ τους μια καθαρή και φλογερή σχέση,
    ...Δείτε περισσότερα
    Φωτογραφία: Όταν δύο ψυχές τελικά συναντιώνται
και ανακαλύπτουν ότι ταιριάζουν,
ότι αλληλοσυμπληρώνονται
και αντιλαμβάνονται ότι είναι φτιαγμένες
η μια για την άλλη, ότι τελικά μοιάζουν
αναπτύσσεται μεταξύ τους μια καθαρή και φλογερή σχέση,
όπως ακριβώς είναι και οι ίδιες, μια σχέση που αρχίζει στη γη
και συνεχίζει για πάντα στους ουρανούς.
Αυτή είναι η Αγάπη που εσύ εμπνέεις σε μένα...
Victor Hugo
  5. Σ' αγαπάω χωρίς να ξέρω πως,
    ούτε πότε, ούτε από που...
    ...έτσι σ' αγαπάω
    γιατί δεν ξέρω ν' αγαπάω αλλιώς...

    P. Neruda

  6. Κι αν για τον έρωτα μου δεν μπορώ να πω…
    αν δεν μιλώ για τα μαλλιά σου,
    για τα χείλη,
    για τα μάτια.
    Όμως το πρόσωπο σου που κρατάω μες την ψυχή μου
    ο ήχος της φωνής σου που κρατώ μες το μυαλό μου
    ...Δείτε περισσότερα
    Φωτογραφία: Κι αν για τον έρωτα μου δεν μπορώ να πω…
αν δεν μιλώ για τα μαλλιά σου,
για τα χείλη,
για τα μάτια.
Όμως το πρόσωπο σου που κρατάω μες την ψυχή μου
ο ήχος της φωνής σου που κρατώ μες το μυαλό μου
ημέρες του Σεπτέμβρη που ανατέλλουν στα όνειρα μου
ταις λέξεις και ταις πράξεις πλάθουν και χρωματίζουν
σ' όποιο θέμα κι αν περνώ, όποια ιδέα κι αν λέγω…
(Κ.Π.Καβάφης)





  7. Σ’αγαπώ στο βάθος, πλάτος και ύψος
    που η ψυχή μου δύναται να φτάσει, σαν ψάχνει αόρατη
    να βρει το τέλος του Είναι και της Χάρης της ιδανικής.
    Σ’αγαπώ στο επίπεδο της ταπεινότερης
    καθημερινής ανάγκης, κάτω απ’τον ήλιο ή του κεριού το φως.
    Σ’αγαπώ ελεύθερα, όπως παλεύουν οι άντρες για το Δίκιο.
    Σ’αγαπώ αγνά, όπως απεχθάνονται τον Έπαινο.
    Σ’αγαπώ με το πάθος που έντυνα
    παλιά τις λύπες μου και με την πίστη
    ...Δείτε περισσότερα

  8. ΣΥΓΧΥΣΗ

    Περίμενα τον έρωτα, κι ήρθες εσύ.
    Και νόμιζα πως ήτανε εκείνος.
    Τον κέρασα το πιο γλυκό κρασί,
    και μες στη σύγχυση, Σκορπιός,Ζυγός,Καρκίνος,
    ούτε που ρώτησα ποιός είσαι αστερισμός.
    Μου έφτανε που ήρθες, τι Παρθένος,
    τι Υδροχόος, τι Τοξότης, τι Κριός,
    ...Δείτε περισσότερα



  9. ΝΟΜΙΖΩ

    Δεν ξέρω, μα νομίζω,
    όσο ζω και σε γνωρίζω,
    δεν είμαι σίγουρη, νομίζω,
    δε μου κάνεις.
    Περνάει στο σώμα μου ένα ρίγος.
    Ήτανε χάρτινος ο πύργος.
    Κι εσύ, είσαι λίγος... τόσο λίγος,
    ...Δείτε περισσότερα
    Φωτογραφία: ΝΟΜΙΖΩ

Δεν ξέρω, μα νομίζω,
όσο ζω και σε γνωρίζω,
δεν είμαι σίγουρη, νομίζω,
δε μου κάνεις.
Περνάει στο σώμα μου ένα ρίγος.
Ήτανε χάρτινος ο πύργος.
Κι εσύ, είσαι λίγος... τόσο λίγος,
δε μου φτάνεις.

Ξέρω, μου τάζεις κι άλλα,
με παρασύρεις σε μεγάλα
όνειρα. Μα... στάλα, στάλα...
κι είναι λίγο.
Κι είμαι πλημμύρα σαν "Τοξότης"
κι είσαι διπλή προσωπικότης,
κι είναι μηδέν η ορατότης,
και ...θα φύγω.


  10. Δεν μπορώ να καταλάβω πως τα φέρνει η ζωή
    Πως τα ανατρέπει όλα σε μια στιγμή
    Πως κάνει πέτρα την καρδιά
    Κομμάτια την ψυχή με μια ματιά


  11. Μεγάλωσαν τα κύματα παίρνοντας κάθε δάκρυ
    Έφυγαν και αυτά μα δεν βρήκαμε μια άκρη
    Αλλάξαμε και εμείς, χάσαμε τις στιγμές μας
    Έμεινε ο έρωτας μέσα στις καρδιές μας
  12. Τώρα πίσω μου και εγώ κρατώ
    Ένα μαχαίρι κοφτερό
    Τώρα και εγώ δεν δακρύζω
    Τα όνειρα μου ζωγραφίζω
  13. Άνθρωποι τριγύρω μου πολλοί
    Ψεύτικοι, ύπουλοι, μικροί
    Δεν ξέρουν τι θέλουν, τι ζητούν
    Μονό πίκρα έχουν μάθει να σκορπούν
    Φωτογραφία: Άνθρωποι τριγύρω μου πολλοί
Ψεύτικοι, ύπουλοι, μικροί
Δεν ξέρουν τι θέλουν, τι ζητούν
Μονό πίκρα έχουν μάθει να σκορπούν

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου