Σάββατο 16 Φεβρουαρίου 2013

Αυτή η αγάπη ( Θα τρελαθώ ) -

Αυτή η αγάπη ( Θα τρελαθώ ) - 2008       


Στίχοι:  
Ελένη Ζιώγα
Μουσική:  
Γιώργος Λούσκος

1.
Γιάννης Πλούταρχος




Αυτό που ζούμε τώρα εδώ
Στα χέρια μου που σ’ έχω
Δεν ξέρω αν είναι αληθινό
ή όνειρο αν βλέπω
Δεν ξέρω αν είναι αληθινό
ή όνειρο αν βλέπω

Θα τρελαθώ
Αυτή η αγάπη μ’ έχει κάνει
και τα χάνω
Ξεχνάω που βρίσκομαι,
Ποιος είμαι και τι κάνω
Θα τρελαθώ
Μα στα κομμάτια
η λογική όλου του κόσμου
Αυτή η αγάπη είναι η γη
και ο ουρανός μου

Εγώ που ήμουνα καιρό
ψυχή χωρίς ελπίδα
Σ’ ένα παράδεισο ανοιχτό
με τα φτερά σου πήγα
Σ’ ένα παράδεισο ανοιχτό
με τα φτερά σου πήγα

Θα τρελαθώ
Αυτή η αγάπη μ’ έχει κάνει
και τα χάνω
Ξεχνάω που βρίσκομαι,
Ποιος είμαι και τι κάνω
Θα τρελαθώ
Μα στα κομμάτια
η λογική όλου του κόσμου
Αυτή η αγάπη είναι η γη
και ο ουρανός μου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου