Σάββατο 19 Οκτωβρίου 2013

Μη σκέφτεσαι τι θα μου πεις Ποίηση Γιάννης Παππάς

 
 
 
 
 
Μη σκέφτεσαι τι θα μου πεις
Τι θέλω να μου δώσεις
Δε θέλω θε μου όλης της γης
Τ ασήμι κι αν μου λιώσεις

Ασήμι είναι τα χέρια σου
χρυσό μου είναι η καρδιά σου
Διαμάντια είναι τα μάτια σου
Και μύρο τα φιλιά σου

Τι θα μου πεις ας την καρδιά
Ν αγγίξει την ψυχή σου
Κ' ύστερα πάρε με αγκαλιά
Ν' ακούω τη φωνή σου

Όχι μην μπεις αν μ αγαπάς
Μην πεις πόσο με θέλεις
Τις ώρες σου αν τις μετράς
Μακριά μου όσο μένεις

Μον' 'σύχασε να σε κοιτώ
Βαθιά μέσα στα μάτια
Ν' ακούω την ανάσα σου
Να γίνομαι κομμάτια

Κι αν θέλει η μοίρα και ο θεός
Και στα μαλλιά μου χάδι
Θα 'ναι δικός μου ο ουρανός
Για ολόκληρο το βράδυ

Πια θα ζητήσω απ τη ζωή
Το πιο ακριβό ψυχή μου
Στα χείλη σου ένα φιλί
Να γιάνω τη ζωή μου

Μην σκέφτεσαι μην πεις ποτέ
Το αν θα σ' αγαπάω
Εσύ είσαι σήμερα και χθες
Και στ' αύριο που πάω

Εσύ που χτίζεις έρωτα
Που ανθίζεις την αγάπη
Εσύ είσαι που μέρωσα
Τους πόνους μου το δάκρυ

Από τα μάτια σ αγαπώ
Στο σώμα σε λατρεύω
Για την ψυχή σου τι να πω
Χτύπους καρδιάς σου λέω

Έμπα εσύ έχεις κλειδί
που σπάει τους κώδικες μου
Που οδηγούνε στην ψυχή
στις μοίρες τις δικές μου.

Έμπα και ρώτα τες να δεις
πως όλες γίναν σκόνη.
Στη δίνη της αγάπης σου
εσύ είσαι η μοίρα η μόνη.

Έγραψες με την πένα σου
Γλυκιά υπογραφή σου
Με ονόμασες τον ένα σου
Κι εγώ πια ζω μαζί σου

Μαζί σου φως μου την αυγή
Μαζί σου καλημέρα
Μαζί σου η μέρα μου η ζωή
η νύχτα πέρα ως πέρα

Γράφει ο θεός παράδεισο
με γη του τις καρδιές μας
να μας μοιράσει από μισό
να ζούμε τις ζωές μας

Κι αφήνει πόρτες ανοιχτές
να μπαίνουν οι ψυχές μας
Να ζουν μαζί σαν δυο μικρές
του έρωτα φωνές μας

Του ονείρου μου εσύ ζωή
γαληνή της ψυχής μου
δεν μένει λέξη πια στη γη
να γράψει την κραυγή μου

Σε θέλω Αναπνοή μου !!!

25/2/13

Ποίηση:Γιάννης Παππάς
http://www.youtube.com/watch?v=UzNO-nmclzo

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου