Δευτέρα 21 Οκτωβρίου 2013

Σε αισθάνομαι Ποίηση Γιάννης Παππάς

 
 


 
 
 
Σε αισθάνομαι
ευωδιάζει η παρουσία σου
ξεχειλίζει από τη σκέψη μου
κι απλώνετε στο κορμί μου
ξανά ξανά ξανά


Το νου μου
εξουσιάζει με καλεί
να ταξιδέψω
στην αγκαλιά σου
φορώντας τα φτερά του έρωτα

Είναι η παρουσία σου παντού
Σε κάθε κύτταρο από το σώμα μου
σε κάθε ακτή τού νου
Το χρώμα της ύπαρξης σου
Έβαψε την καρδιά μου
κατέκλυσε η ματιά σου τα όνειρα μου

 
 
 
Πώς να δέσω τα χέρια μου
Με τι ?
Να μην θέλουν να σ αγγίξουν
Πώς να πείσω τα χείλη μου
Να μη θέλουν
να σε φιλήσουν

Πως στην αρρώστια μου
να γίνω εγώ γιατρός?


Άσε με να ταξιδεύω
στα όνειρα σου
Να σου χαρίζω την καρδιά μου
Άσε με να αισθάνομαι
τα χείλη σου στα χείλη μου

 
 
 
 
 
 
Άσε τα χέρια μου
Ν' απλώνω
Ν' αγγίζω τα χέρια σου
Να σου μιλώ τα μεσημέρια σου
άσε με να γράφω στον ουρανό σου
Κάθε βράδυ Σ' αγαπώ

http://youtu.be/9uXg75pTQ80

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου