Τετάρτη 9 Οκτωβρίου 2013

Για της Παλιές Aγάπες μη Mιλάς...

Προσέχετε τα σπουργιτάκια  τ`Απρίλη.

Μην νομίζετε πως είναι σαν τ`άλλα που παίζουν με τις ρόδες του αυτοκινήτου και φεύγουν
μισή στιγμούλα πριν τα πατήσουν.

Αυτά μένουν και σκοτώνονται.































Μίκρυναν τα όνειρά μου...
Περιορίστηκαν σε ένα...
Εσένα...

Τετάρτη, 25 Ιανουαρίου 2012

Σβησμένα φεγγάρια.





Για μεγάλο διάστημα μετρούσα τα χρόνια με σβησμένα φεγγάρια, ελπίζοντας παράλληλα
για το φωτεινό πρόσωπο της ζωής. 

Οι δικές μου μέρες έλαμψαν όταν γνώρισα την αληθινή αγάπη.

Όσα πέρασα στο παρελθόν με έκαναν δυνατή, ανθεκτική στον πόνο. 

Τον δύσκολο δρόμο δεν τον φοβάμαι. 

Το σκοτάδι δεν αντέχω, αυτό που με αποπροσανατολίζει από τον προορισμό μου.


Και είμαι έτοιμη να κάνω ό,τι χρειαστεί για να φέρω πάλι το φεγγάρι ολόγιομο στον δικό μου ουρανό.



Γιώτα Φώτου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου