Τρίτη 22 Οκτωβρίου 2013

Βαθιά ανάσα της ψυχής Ποίηση Γιάννης Παππάς

 
 
 
 
Βαθιά ανάσα της ψυχής
κάθε που εσύ περάσεις
Από τη σκέψη μου θαρρείς
ζωή θα με κεράσεις

Κάθε ματιά σου μάτια μου
αγγίζει και μερώνει
Ανάσα δίνει της ζωής
βαθιά με ξαλαφρώνει

Κυλάς στο αίμα μου γλυκά
αγγίζεις την καρδιά μου
Σε κάθε κτύπο και λεπτά
ψυχή μου κι ομορφιά μου

Γράφεις μελάνι δυνατό
τα λόγια σου ζωή μου
Μες την ψυχή μου σ αγαπώ
και πάνω στο κορμί μου

Ανθίζεις όσες τ' ουρανού
τ' αστέρια τις αισθήσεις
Στα χέρια του έρωτα θεού
γυρεύεις να με κλείσεις

Έρχεσαι άγγελος κρυφά
τις νύχτες και μ αγγίζεις
Τα χείλη μάτια μου γλυκά
φιλί σου τα στολίζεις

Κι εγώ θαρρώ πως είμαι πια
στον έρωτα ταγμένος
Μες την καρδιά μου έχω βαθιά
δικό σου πάθους βέλος

Σε σκέφτομαι σαν της στιγμής
το χρώμα της χαράς μου
Σε κάθε ήχο αναπνοής
και χτύπο της καρδιάς μου

Σε ζωγραφίζω δίπλα μου
να μου κρατάς το χέρι
Ευωδιάζεις μέσα μου
άνοιξη καλοκαίρι

Αγγίζω κάθε ίνα σου
με το δικό μου σώμα
Ζωγράφισα τη μοίρα σου
με το δικό μου χρώμα

Χείλη στα χείλη έκρηξη
η πρώτη αυτού του κόσμου
Που η μοίρα μας για έκπληξη
χρόνια κρατούσε φως μου

Κάθε φιλί και μια ζωή
στον ουρανό ένα αστέρι
Κάθε σου χάδι αναπνοή
Απ' το δικό σου χέρι

Ώσπου να χτίσουμε ουρανό
με φως απ' την καρδιά μας
Σ' όλο το σύμπαν σ αγαπώ
να γράψουν τα φιλιά μας

Να μας κοιτούνε άνθρωποι
άγγελοι να ζηλεύουν
Ποιος είμαι εγώ ποια είσαι εσύ
Να βρούνε θα γυρεύουν

Που η αγάπη μας θεός
στα σύνορα του κόσμου
Έχτισε γη γέννησε φως
Και τα 'κλεισε εντός μου

Κι εγώ ποθώ κάθε στιγμή
τα πάντα να σου δίνω
Φως της αγάπης μας και γη
Σε 'σένα να τ αφήνω

Εγώ νεκρό ,νεκρό το εσύ
το εμείς σαν εγεννήθει
Γέμισε αρώματα η ζωή
μας κέρασε τη λήθη

Κοίτα με μάτια μου γλυκά
χαμόγελο σου δωσ' μου
Εσύ ζωής μου αναπνοή
εσύ της νύχτας φως μου

Ταξίδι πάμε στο μαζί
κοινός προορισμός μας
Του παραδείσου μας η γη
η αγάπη μας εντός μας

Ο κόσμος ο δικός μας
http://www.youtube.com/watch?v=86d9ZwlAPBE

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου