Πέμπτη 10 Οκτωβρίου 2013

Ήθελα να χα

Ήθελα να χα
δυο σελίδες ουρανό
Κι ένα φεγγάρι
απ' τ ασήμι του να πάρω
Να γράψω αστέρια
χίλια τόσα σ αγαπώ
Και σε μιαν άκρη
τα δυο μάτια σου να βάλω

Να μη μου λείπεις
τις νυχτιές όταν θα βγαίνω
Και ψάχνω κάτι
από σένα να πιαστώ
Να γράψω ακόμα
κι ένα ήλιο κρεμασμένο
Ίδιος να είναι
της μορφής σου που αγαπώ

Ήθελα να 'χα
μες τη χούφτα μου διαμάντια
Κάθε σου δάκρυ
της ματιάς σου ακριβό
Να τα φιλώ
να τα κρατώ χίλια κομμάτια
Στην αγκαλιά μου
εκεί στο στήθος θησαυρό

Να 'χω στα χέρια μου
ζεστά τα δάχτυλα σου
Να διώχνουν άνεμο
χειμώνα μοναξιά μου
Να 'χω στο στόμα μου
τη γεύση απ' τα φιλιά σου
Να 'χω στους ήχους μου
τον χτύπο απ' την καρδιά σου

Ήθελα απόψε
σαν και χθες να σου μιλάω
Ψιθυριστά
να σου κρατάω συντροφιά
Κάθε σου ανάσα
στην ψυχή να την κρατάω
Κάθε σου σκέψη
να μου διώχνει συννεφιά

Ήθελα θέ μου
και μου λείπεις σε γυρεύω
Ψάχνω ποιήματα
που έγραψα ξανά
Που 'χω κρατήσει
ουρανούς σου για να ανέβω
Να νοιώσω πάλι
της ψυχής σου τη χροιά

Ήθελα θέλω
και θα θέλω δεν αλλάζει
Όσο η γη
στον ουρανό θα δίνει χάδι
Ο χρόνος πια
αναπνοή μου μη σε νοιάζει
Στιγμές μου ώρες
ως και της ζωής το βράδυ

Θα είμαι εδώ
θα σε προσμένω σε λατρεύω
Μέρες μαζί σου
απ' τον παράδεισο να κλέβω!!

Θα είμαι εδώ αναπνοή μου
σ αγαπώ!!

2/3/13

Ποίηση:Γιάννης Παππάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου