Δευτέρα 17 Μαρτίου 2014

Σκορπάς το λογισμό μου

Σκορπάς το λογισμό μου

Σκορπάς το λογισμό μου
 ***

Ντύσου ψυχή  μου τη χαρά
Του πόθου ανατριχίλα
Βάλε στο πάθος σου φτερά
Μ ακούς  ξεκίνα  μίλα

Σκέφτηκα πάλι τη φωνή
Να μπαίνει στις πτυχές μου
Να μου γεννά την ηδονή
Στις ίνες τις δικές μου

Αδυνατώ να γράψω πια
Μου κόπηκαν τα χέρια
Καθώς πάλι φαντάστικα
Στο σώμα σου τα χέρια

Καθώς είδα το στήθος σου
Βρεγμένο να μου γνέφει
Πια να χαθώ στο μύθο σου
Κι όλα να γίνουν  μέθη

Ποτάμια βρέχουν την αφή
Ατμίδες γράφουν λέξεις
Στα χείλη μου θέλω να 'ρθει
Του Έρωτα σου η γεύση

Σκέφτομαι μες το πάθος μου
Πόσο πολύ σε θέλω
Κι αν συ το είπες λάθος σου
Εγώ το είπα μέλλον

Βγάλε τα ρούχα της ντροπής
Κι έλα στην αγκαλιά μου
Μίλα τις λέξεις της σιωπής
Και άκου την καρδιά μου

Μαζί αχ θεέ μου εγώ κι εσύ
Οι δυο μας δυο σταγόνες
Να μοιάζει ο έρωτας βροχή
Πιο κάτω απ' τις λαγόνες

Να γίνει σύννεφο ηδονής
Κ ύστερα να 'ρθει μπόρα
Να αφεθώ να αφεθείς
Στου πόθου μας την ώρα

Πνίξε τη δίψα μου εκεί
Βαθιά στ απόκρυφα σου
Σκόρπισε μέσα μου πνοή
Αγάπη στην καρδιά σου

Ξεσήκωσες τη σάρκα μου
Σκορπάς το λογισμό μου
Σου γράφουν οι αισθήσεις μου
Ανάσα μου μωρό μου

Να 'ρθεις να κάνουμε έρωτα
Με σώματα ψυχές μας
Μαζί  μάτια μου αμέρωτα
Να ανθίσουν οι ζωές μας

***
1/3/13
***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου