Τρίτη 5 Φεβρουαρίου 2013

ποιηση για οσους αγαπω

Θυσίες δεν θέλω ...

αγα.jpg
Λίγα λεπτά αφού κοιμήθηκα ξύπνησα
δεν ήσουνα για άλλη μια φορά δίπλα μου
ένιωσα ένα τσίμπημα στη καρδιά
έφυγες πάλι και αυτό με πονούσε.

Η αγάπη θέλει θυσίες μου είπες
μα η ζωή δεν μπορεί να υπάρξει
δίχως την αγάπη, τα φιλιά
έναν άνθρωπο να είναι μαζί μας.

Δε μπορώ ν' ακούω για θυσίες
είμαι ευτυχισμένη μόνο μαζί σου
δε θέλω να φύγεις ξανά
νιώσε την αγάπη που σου έχω.

Τα γλυκά Σ' αγαπώ σου ...

Love_is_in_the_air_by_zibo26.jpg
Το πιο γλυκό πλάσμα του κόσμου

υπάρχει στην ζωή μου

με κάνει τόσο ευτυχισμένη

και τίποτα άλλο δε θέλω.


Μόνο με τα Σ' αγαπώ του

είμαι χαρούμενη

αγγίζει την καρδιά μου

και η λογική δεν λεει τίποτα.


Ο πιο γλυκός άντρας με έχει ερωτευτεί

χαρούμενη με κάνει

με τον κάθε λόγο του

και τα γλυκά του χάδια.

Δεν θέλω ...

Sagapo_triantafyllo.gif
Λίγα λεπτά αφού κοιμήθηκα ξύπνησα
δεν ήσουνα για άλλη μια φορά δίπλα μου
ένιωσα ένα τσίμπημα στη καρδιά
έφυγες πάλι και αυτό με πονούσε.

Η αγάπη θέλει θυσίες μου είπες
μα η ζωή δεν μπορεί να υπάρξει
δίχως την αγάπη, τα φιλιά
έναν άνθρωπο να είναι μαζί μας.

Δε μπορώ ν' ακούω για θυσίες
είμαι ευτυχισμένη μόνο μαζί σου
δε θέλω να φύγεις ξανά
νιώσε την αγάπη που σου έχω.

Ξετυλίγουμε ...

love.gif
Ξετυλίγουμε την παραμυθένια κλωστή του έρωτα.
Τα λόγια τολμούν.
Το ταξίδι από την καρδιά στα χείλη.
Οι ήχοι που γίνονται χάδια που ξυπνούν το σώμα για να ακούσει την ιστορία της αγάπης.
Σ' αγαπώ.
Σ' αγαπώ ακόμη γιατί τα μάγουλα σου ζέσταναν τα δάχτυλα μου.

Δε μοιρολατρώ ...

images13.jpg
Ανοίγω ένα καινούριο παράθυρο στο μέλλον
ζω το σήμερα και όχι το χθες
νιώθω ευτυχισμένη με ότι έχω
δε ζητάω αγάπες που σβήσαν.

Παύω ν' αναπολώ το παρελθόν
αναμνήσεις αφήνω στο μυαλό
στη καρδιά νιώθω αγάπη
και όχι πίκρα και λύπη.

Τη κάθε μέρα την ζω
δε μοιρολατρώ ότι μου συμβαίνει
το αντιμετωπίζω σα διγενής
χωρίς κλάμματα παρά με ένα χαμόγελο.

Αχ θαλασσά μου ΕΣΥ ...

Seaddd.jpg
Θάλασσα εσύ που με κάνεις ευτυχισμένη
που την καρδιά μου γαληνεύεις
νιώθεις το κάθε χτύπο της
αγγίζεις τη κάθε χορδή της,

Νιώσε τα χείλη μου
στην άμμο τ' αφήνω
και αναρωτιέμαι αν η αγάπη
νιώθει το κάθε χτύπο της.

Αν στο ακρογιάλι που λατρέυω
θα έρθει απόψε η αγάπη
για ένα μυστικό που έχω να της πω
χαμογέλασε μη φοβάσαι.

Θέλω από ΣΕΝΑ ...

love-wallpaper.jpg
Μια ζεστή αγκαλιά θέλω από ΣΕΝΑ
Να με πάρεις και να μου πεις πως τίποτα δεν είναι αλήθεια.
Να νιώσω το αγγιγμά σου
Να συνεχίσω να είμαι η αγάπη σου, η καρδιά σου, ο ερωτάς σου
Να πάψω να κλαίω σκεφτόμενη όμορφες στιγμές μαζί σου
Να μην φοβάμαι ν' αγαπήσω ξανά ΕΣΕΝΑ.
Γύρνα πίσω Σ' αγαπάω πάρα πολύ
Η ζωή δε μπορεί να υπάρξει χωρίς ΕΣΕΝΑ ...

Δε το είπα ...

γυ.jpg
Πρόσεχε σου είπα τη ζωή σου
για μένα είσαι τα πάντα
η ζωή μου είναι άδεια
χωρίς εσένα.

Χαμογέλασες
με κοίταξες και απλά είπες
και εγώ σ' αγαπάω
μα ζω μέσα από σένα.

Κοίταξα τα μάτια σου
είδα πως το εννοείς
και κάτι πήγα να πώ
το άφησα απλά να αιωρείται.

To κρατάω ...

love-vectors.jpg
Κοίτα και αυτό ερωτά μου
Και αυτό για ΣΕΝΑ είναι ...

Μπορεί αυτό να ήταν το τέλος
ο πόνος να μη μπορεί να φύγει
τα μάτια δάκρυα να βγάζουν
αλλά η αγάπη δε φεύγει.

Αν ήταν όλα μέχρι εδώ
εγώ λυπάμαι
που δε το έζησα παραπάνω
στη αγκαλιά μου να έχω.

Στα χείλη ακόμα έχω
τα γλυκά του φιλιά
και το μεγαλύτερο δώρο του
το κρατάω σφιχτά μέσα μου.

Δευτέρα, 22 Νοεμβρίου 2010

Tags: ποιήματα για

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου