Δευτέρα 17 Μαρτίου 2014

Γλυκό παράπονο μου

Γλυκό παράπονο μου

Γλυκό παράπονο μου
***

Καυτό μετάξι χύνεσαι
τις νύχτες στο  κορμί μου
Στα χέρια μου αφήνεσαι
γεννάς την ηδονή μου

Φιλάς στα χείλη τη ρωγμή
μες το χαμόγελο μου
Μου βάζεις χρώμα  στην ψυχή
γλυκό παράπονο μου

Μ αναστατώνεις με χωράς
Στη χούφτα σου με κλείνεις
Μου ψιθυρίζεις μ αγαπάς
Με έρωτα με ντύνεις

Ξυπνώ από τον ύπνο μου
και ψάχνω τ' άρωμα σου
Δακρύζω λέω σ αγαπώ
και κρύβομαι σιμά σου

Σου κλέβω μέσα απ' τ' όνειρο
το χάδι στα μαλλιά σου
Στο στόμα σου το όμορφο
αγγίζω τα φιλιά σου

Δεν παίρνω πια αναπνοή
ν' ακούω την δικιά σου
Χτύπο δεν βάζω στην καρδιά
χτυπώ απ' την καρδιά σου

Μιλώ τις λέξεις μας ξανά
ψυχή μου ομορφιά μου
Μωρό μου αγάπη μου γλυκιά
μάτια μου όνειρα μου

Κι εσύ μ ακούς  σαν όνειρο
Στον κόσμο της γαλήνης
Χαμόγελο μου όμορφο
Το χέρι σου μου δίνεις

Κι εγώ το παίρνω αγκαλιά
το κρύβω θησαυρό μου
Μ' αυτό σου γράφω  ποιήματα
μ' αυτό τα σ αγαπώ μου

Και ω θε' μου, μου χαμογελάς
Και ανθίζουνε τα ουράνια
Αστέρια νέα εσύ σκορπάς
Πλανήτες και φεγγάρια

Γλυκιά μου ανάσα της καρδιάς
όμορφο ριζικό μου
Μπήκες και μέσα μου μιλάς
στο σύμπαν το δικό μου

Εσύ στον ήλιο λέξεις λες
Κι έρχεται το πρωί μου
Εσύ τ αστέρια διάλεξες
στης νύχτας τη σκηνή μου

Εσύ κρατάς στο δρόμο μου
το φως να βλέπω φως μου
Εσύ τον κάθε νόμο μου
Στις γειτονιές του κόσμου

Εσύ άγγελος εσύ θεά
Εσύ ο άνθρωπος μου
Εσύ ζωής μου ανασαιμιά
Εσύ κι ο θάνατος μου

Πόσα ακόμα θες να πω
Πόσα μπορείς ν αντέξεις
Πόσο στ αλήθεια σ αγαπώ
Καρδιά μου να πιστέψεις

Πόσα και μες τα δάκρυα
Τις έπνιξα τις λέξεις !!!

***
3/3/13
***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου