Δευτέρα 11 Νοεμβρίου 2013

Στο Φως Των Αστεριών 3

Στο Φως Των Αστεριών 3


Ταξιδεύω στις σκέψεις σου,συνέχεια,ακούραστα,είναι πολλές και σε μπερδεύουνΑντίγραφο (3) από 27201yp12wh8vum.gif
πονάς...που να πιαστείς;...Μη φοβάσαι,απαλύνω τον πόνο σου, ξέρω τι θέλεις,ξέρω πόσο φοβάσαι
να πάρεις αυτό που θέλεις...Μη φοβάσαι,εγώ θα διορθώσω το δρόμο σου και θα τα καταφέρεις.
Σου τραγουδάω κάθε μέρα,όλη μέρα και τη νύχτα γίνομαι άνεμος..και σε φτάνω,σε αγγίζω, δίνοντάς σου όλα όσα χρειάζεσαι για να συνεχίσεις.
Κλείσε τα μάτια σου,τέντωσε το κορμί σου,άφησε το παιδικό κομμάτι σου ελεύθερο,νιώσε με...
είμαι το απαλό αεράκι που νιώθεις διάχυτο στο δωματιό σου,ήρθα να σου δώσω δύναμη και απόψε...
Κλαίς;...διακρίνω την υγρασία στο προσωπό σου...κλάψε,μη νιώθεις τύψεις...κλάψε,βγάλε όλο το πόνο από μέσα σου,όλη την αδικία που σου χρεώσανε...Κλάψε σου λέω,μη ντρέπεσαι από μένα,άλλωστε σ' έχω δει πολλές φορές να κλαίς...
Πεσ' μου φοβάσαι; Να μην φοβάσαι,εγώ είμαι εδώ,όλα θα φτιάξουν και θα γίνουν καλύτερα από πριν,ναι αλήθεια σου λέω.Θα έρθει η ώρα που τα τριαντάφυλλα θα τα βλέπεις πιο κόκκινα και ζωηρά,τη θάλασσα πιο γαλάζια και γαλήνια,η φουρτούνα πέρασε,ο ήλιος στα μάτια σου θα φαντάζει πιο ζεστός...αλήθεια σου λέω...να δες στον καθρέφτη,ήδη χαμογέλασες...
Σήκω,η ζωή σε περιμένει και σου αξίζει να τη ζήσεις...μη φοβάσαι,εγώ είμαι εδώ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου