Δευτέρα 11 Νοεμβρίου 2013

Θα είμαι εδώ

Θα είμαι εδώ


Θα είμαι εδώ
***

Θα είμαι εδώ
Να αισθάνομαι δίπλα σου
Στην πόρτα της καρδιάς σου
Θα σταθώ για πάντα
Θα σε κοιτώ
Θα ακούω
Θα σ αγαπώ

Θα σε περιμένω
Κάθε στιγμή
Μια σου ματιά
Μια σου λέξη
Να γεμίζεις
την απέραντη
ερημιά της ζωής
Να γεμίζεις την καρδιά μου
Με την αγάπη σου


Θα είμαι εδώ
Θα κοιτώ
μέσα από τα μάτια
της αγάπης μου
Θα σε βλέπω
Θα σε αισθάνομαι
Θα σ αγαπώ

Θα περιμένω
πότε θα 'ρθεις
με τα χέρια σου
γεμάτα με έρωτα
Να σκορπίσεις
τα κομμάτια του
στο κορμί μου
Να γεμίσεις με
τα μάτια σου
τη ζωή μου

θα είμαι εδώ
θα περιμένω
του κορμιού σου
το ήλιο
ν ανατείλει
του έρωτα
τη μέρα

θα είμαι
εδώ για μια
ζωή
και γι άλλες δυο
να γεννηθώ
γιατί ίσως μια
δεν φτάνει
να σου πω
το πόσο σ αγαπώ

***
10 Μάρ 2011
***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου