Δευτέρα 11 Νοεμβρίου 2013

λίγο πριν το σφύριγμα αναχώρησης: Θάνος Πάσχος


 Στα μάτια σου η ωραία σιωπή..
ο ήλιος
πίσω από τις βλεφαρίδες σου
κρύβεται,
στις γρίλιες του έρωτα
ο πόθος,
περιπλανώμενος μουσικός
(τρελά περιφερόμενος σκόπιμα)
στα στενά σοκάκια
της ψυχής και του έρωτα,
ένα μυστικό
που ξέρω μόνο εγώ
γιατί περπατώ μ’ ένα λουλούδι στο χέρι
να σε βρω
μέσα στη σιωπή σου..
..δεν έχω παρά ένα δάκρυ γιατί είμαι θνητός να στάξω στην αγάπη για σε κι αυτή θ' ανθίσει.. χρυσοφλόγο ηλιοβασίλεμα
.. στα μάτια σου,
η ωραία σιωπή..

















Άνοιξα τα μάτια απ’ άρωμα νύχτας
αστέρια έσταζαν αγάπη και έβρεχαν τα μάτια μου
λευκό σύννεφο σκούπισε τον ιδρώτα της ψυχής
ήμουν μέσα στην αγκαλιά σου βαθιά εξορισμένος..























Κοιμήσου αγάπη μου κοιμήσου
κάθε απόψε σ’ αγιάζει η νύχτα
άφησε τα πέντε δάκτυλα μου
να κρατήσουν το χέρι σου στην νυχτερινή πορεία
προς το όνειρο
και καθένα απ’ αυτά θα κτυπάει
ένα πλήκτρο των αισθήσεων που ζητάει
άγγιγμα τρυφερά σίγουρο,
κοιμήσου αγάπη μου κοιμήσου
κάθε απόψε γεννιέται η αγάπη
δεν είσαι μόνη σου στο χρόνο των θαυμάτων..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου