Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου 2013

Οταν αγαπας καπιον Πραγματικα


Οταν αγαπας καπιον Πραγματικα
 
Λεω πως ειμαι καλα
και μετα απο δυο δευτερολεπτα
ξανα χανομαι μεσα στον δικο μου κοσμο
χωρις να ξερω το γιατι θυμωνω,μαζευω νευρα
προσπαθωντας να ξεσπασω
συντροφια εχω μονο το ποτο
θελω να βγαλω δακρυα...θελω να κλαψω αλλα δεν μπορω
δεν υπαρχουν αλλα δακρυα να κυλησουν απο τα ματια μου
νωθω την απουσια σου και ποναω...νοσταλγω
η καρδια μου ομως μετα απο οτι εχει παθει...απο οτι εχει περασει
μετα απο τοσο πονο Πλεον δεν νιω8ει τιποτα
ειναι σαν να εχω ανοσια...ειναι σαν να κοιματε και να ξυπναει ΜΟΝΟ
οταν νιωθει τον πονος σου...οταν εσυ δεν εισαι καλα
βλεπεις εχω κατι το ξεχωριστο σαν ανθρωπος
κατι σαν ενα χαρισμα..οποιος εχει το χαρισμα εχει και την καταρα ομως
θελω τοσο πολυ να ερθω να σε δω εστω και για λιγο
δεν θελω ομως να με δεις,φοβαμαι την αντιδραση σου
δεν θελω να μου παθεις τιποτα
δεν ξερω γιατι αλλαξες ετσι
θελω να κανω τοσα πολλα πραγματα για εσενα αλλα δεν με αφηνεις
θελω να κανω τοσα πολλα πραγματα για εμενα αλλα δεν ξερω πια ειναι αυτα
δεν ξερω που βαδιζω δεν ξερω τι ζηταω ουτε απο τον ιδιο τον εαυτο μου
οτι ειχα ητανε δικο σου και οτι εχα το εχεις εσυ μαζι σου τωρα
ειπα οτι θα αλλαξω αλλα η αλλαγη αυτη ητανε ακομα χειροτερη
με εκανε αλλον ανθρωπο χωρις να το θελω
ειμαι πιο κατω απο ποτε...ζω μεσα στην γη γαιτι δεν αντεχω να δω τ φως το ηλιου
δεν εχω την δυναμη καν να σηκωθω
ειναι επιλογη σου να θελεις να ειμαστε δυο ξενοι...δυο αγνωστοι
να θελεις να με διαγραψεις αλλα οσο και αν προσπαθεις καπιες φορες θα με θυμασαι
και ισως να πονας...το ξερω καλα...και για αυτο που ειμαι σιγουρος ειναι οτι
ΠΟΤΕ δεν θα σε αγπησει καπιος πιο πολυ απο εμενα
και αν εχεις την απορια γιατι ακομα σε ονειρευομαι
ειναι γιατι σε αγαπησα και σε αγαπω πραγματικα
γιατι εδινα και την ζωη μου για εσενα..σε αγαπησα πιο πολυ και απο τον ιδιο μου τον εαυτο μου
μπορει να ζουμε χωρια αλλα δεν παυω να θελω την ευτιχια σου
Δεν παυω να θελω να ειναι η ζωη σου στρομμενη απο ροδοπεταλλα
Και αν καπια στιγμη γινει κατι χωρις να ξερεις το πως
εγω θα ειμαι..εγω θα το εχω κανει...εγω θα κανω πιο γλυκια τηην ζωη σου
και Φυσικα δε θα ξερεις τιποτα
Σ αγαπω...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου