Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου 2013

ΑΥΤΟ ΑΡΚΕΙ

ΑΥΤΟ ΑΡΚΕΙ

Έλα μια νύχτα στο όνειρο μου
έλα να φύγουμε μωρό μου
έλα να πάμε σ' άλλη γη
δε βλέπω άλλη επιλογή

Θέλω εκεί που περπατώ να πέσεις πάνω μου τυχαία
και να μην είν' άλλος κανείς μόνο εμείς
δυο πέντε λόγια να σου πω
δυο πέντε λόγια να μου πεις

Και θέλω να μου ορκιστείς πως δε με ξέχασες ποτέ
μην είσαι τόσο εγωιστής μην είσαι πια εγωιστής


Έλα να κάτσουμε μαζί να κοιταχτούμε μόνο
έλα ν' ακούσω να μου πεις
πως δεν αλλάξαν οι καρδιές
μα οι ζωές μας μόνο!


Θέλω εκεί που περπατώ να πέσεις πάνω μου τυχαία
και να μην είν' άλλος κανείς μόνο εμείς
δυο πέντε λόγια να σου πω
δυο πέντε λόγια να μου πεις

Και θέλω να μου ορκιστείς
πως δε θα φύγω απ' το μυαλό σου όσο ζεις

Μετά απλά αντίο να σου πω, απλά αντίο να μου πεις
μην είσαι πια εγωιστής σε αδιέξοδο μην οδηγείς
Αυτό αρκεί καρδιά μου
για την υπόλοιπή μου τη ζωή αρκεί!
Αυτό αρκεί!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου