Τετάρτη 25 Δεκεμβρίου 2013

Θα είμαι εκεί

Θα γίνω γέλιο να φοράς
Αστέρι φωτεινό στο πρόσωπο σου
Αέρας που χαιδεύει τα σγουρά μαλλιά
θα έρχομαι μες το όνειρο σου.

Να γίνομαι χάδι και φιλί
Ανάσα και παρηγοριά
Κι όταν φοβάσαι να ‘μαι  εκεί
Να ψιθυρίζω λόγια γλυκά.

Ανάσα και γλυκό φιλί
Να αφήσω πάνω στα μαλλιά σου
Κι όταν λυπάσαι να ‘μαι εκεί
Να γίνομαι η ζεστή αγκαλιά σου.

Να κουρνιάζεις σαν μικρό πουλί
Όταν κρυώνεις και φοβάσαι
Πάντα εγώ θα είμαι εκεί
Αυτό μονάχα να θυμάσαι.

Θα ‘μαι εκεί σαν με φωνάξεις
Όταν θα νιώθεις μοναξιά
Στην αγκαλιά μου θα φωλιάζεις
Να βρίσκεις λίγη ζεστασιά.

Θα ‘σαι πηγή ,θα είμαι διαβάτης
Θα γυρεύω μονάχα το φιλί σου
Να ξεδιψάσω το κορμί,
θα σου δίνω  την ψυχή μου.

Αν η σκέψη ήταν παρουσία
Στιγμή δεν θα ήσουν μόνος
Μα είσαι μονάχα μια εικόνα
Που έρχεσαι μες το όνειρό μου.

Πάλι θα σε συναντήσω
Στα σοκάκια του μυαλού
Θα έρθεις ξανά κι απόψε
Να μου κλέψεις καρδιά και νου.

Λάμπουν  σαν άστρο μες τη νύχτα
Τα σκούρα μάτια που τόσο αγαπώ
Να χάνομαι θέλω στη ματιά σου
Στα δίχτυα της να ‘μαι ναυαγός.



(ποιήμα δικό μου.Για κάποιον που θέλω να είμαι δίπλα του,και θέλω να πιστεύω ότι θα το νιώσει και θα το καταλάβει σύντομα...)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου