Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου 2013

ελα τι περιμένεις!!!



Mέσα στα χέρια σου ειν η ζωή μου
αλλού πατάω ...και αλλου γέρνω...
Σε περίμενα καιρό να με γλυτώσεις
μέσ στα προβληματα να πέσεις να με σώσεις!!
Ελα δώσμου το χέρι σου να κρατηθώ,
δεν με νοιάζει πώς....
πώς έρχεσαι και φέρνεις εσύ μαζί σου το ΦΩΣ!!







Σε περίμενα καιρό πολύ για νε με σώσεις..
μέσα στο δικό σου βλέμα παίρνω την ζωή
ειμαι ετοιμη να ζήσουμε πάλι απο την αρχή!!!
Νομίζω τα ονειρά μου..ισως ειναι και δικά σου..ονειρα
Τα θέλω μου ισως να ειναι τα ιδια με τα δικά μου ...
Ναί!!.. θαρώ πώς ακουσα...Ελα τι περιμένεις??


Νομίζω αργήσαμε πολύ...ελα λοιπόν...ξεκίνα την ζωή!!
Ζωή χαράς...ζωή παιδιού...ζωή παραμυθένια...
Σαν παιδί βγαίνω να ζήσω
απ'την αρχή...
Δε φοβάμαι να βαδίσω..
Πάλι απο την αρχή...






Τρίτη, 16 Ιουνίου 2009

Tης ψυχής τα κομάτια!!



Λίγες κουβεντούλες θέλω να σας πω
Ετσι απλά για να γράψω...
Εχω μια σκεψη στο μυαλό
και θέλω να τ αδειάσω...
Αχυρόλογα και κριτικές μόνο,
ποιος τολμά να δικασει ενα ποίημα!!!




Ποιός μπορεί να σταθεί μες στο χρόνο,
και τα λόγια του να τα κανει βλήμα...
Δεν υπάρχουν κακά ποιηματάκια,
ουτε στίχοι που θέλουν δουλειά..
Ολα ειναι της ψυχής κομάτια..
που τα χεις και τα θές ζωντανά!!

Μην ακούτε λοιπον ψευτικα λόγια
μην γυρνατε την πλάτη στο φώς
Στίς σελιδες αυτής τα σεντόνια
σκεπαστείτε να΄ναι οι σκέψεις γιατρος.....
Τα σκυλιά θα γαυγήζουν για πάντα
τα σκουλίκια θα τρώνε βρωμιές
της ψυχής η αθέατη μπάντα
θα σολάρη έδω μέσα γιορτές...



Ας το βλάκα να λέει βλακείες
είν΄το μόνο που ξέρει να πει
στην παρέα εδώ ευλογίες
κι από εμένα σε όλους φιλί!!






Τετάρτη, 10 Ιουνίου 2009

Αχ θεέ μου!!!!!


Ενα αεράκι εφύσηξε,
μες στης ψυχής μου την αυλή...
Τα ονειρά μου ν αχτιζα,
κάτω απο τούτη την αυγή!!



Στούς ωμους σου να στηριχτώ...
Τα χέρια σου να κρατήσω ..
Αχ Θεέ μου αυτή η νύχτα,
μην γυρίσει πίσω!!!


Ανοίγοντας τα μάτια μου,
στο υπνο μου σε ειδα..
Να σε εχω πάρει αγκαλιά,
με κοίταζες στα μάτια,
και μου γελούσες τόσο γλυκά!!
Αχ Θεέ μου ας μην τελείωνε αυτή η νύχτα!!











Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου