Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2013

To παιδί που δεν θέλει να μεγαλώσει




Ήρθε μια Σφεντόνα σήμερα αφιερωμένη για να μου θυμίσει πως αυτό το παιδί
που υπάρχει μέσα στα σωθικά μου αρνείται να υποταχτεί στον χρόνο και να
παραδώσει τα σκήπτρα της μαγείας στην φθορά ....




                                  Το αφιερώνω κι εγώ με την σειρά μου σε εκείνους που
                                         μπορούν και βλέπουν γύρω τους την ομορφιά ,
                            την μαγεία .... ακόμα και εκεί που όλα μοιάζουν χαμένα από χέρι.

                                    Αυτό θα γιορτάσω σήμερα ....  τα χρόνια που πέρασαν
                             όσα μου χάρισαν, όσα μου πήραν  κι όλα εκείνα που θα έρθουν ....
                                               και όλα όσα θα φέρουν ....

                                        
                                           

                                                                                                  Levina


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου