Δευτέρα 10 Δεκεμβρίου 2012

Δίστιχα Του Έρωτα

Δίστιχα Του Έρωτα


Θα αφήσω πάνω σου μια στάλα έρωτα.
Να σε κάνω να πονάς από επιθυμία...
v  
Θα μπορούσα μόνο με τα μάτια μου να σου μιλώ.
Τα χείλη μου στα χέρια σου φιλιά...
v  
Χαρτί στη χούφτα μου το "Σ' αγαπώ" σου.
Χριστού χέρι πια... Καρφί το "δήθεν"...
v  
Τιμώρησε με… Θάλασσα εσύ κι εγώ ο πνιγμός σου,
όσο δε λέω αντίο… Κι ύστερα ήρθε το γκρι.
v  
Ένα βλέμμα θανατώνει, όσα δεν ειπώθηκαν
Ένα βλέμμα πληγώνει, όσα έπαψαν να ζουν
v  
Διατίθεμαι σε πλήρη ακαταστασία,
κατά  αποκλειστικότητα όμως...
v  
Σκάει στα χέρια μου  εκρηκτικός μηχανισμός
Κι ένα χαμόγελο απλώνεται στα χείλη...
v  
Κίτρινο το χρώμα του έρωτα.
Μικρό κινεζάκι ρίχνει σχιστές ματιές
v
Σ' αγαπώ
Σκέτο!
v  
Σκοτώστε τον Έρωτα!
Αργός θάνατος δεν του αξίζει...
v  
Πληρότητα σημαίνει
να ζήσεις τον έρωτα μέσα από τα ιδανικά του μάτια.
v  
Κάθε μέρα που ξημερώνει
Αξημέρωτα σε θέλω…
v  
Λάσπη εγώ κι εσύ η υγρασία μου
Έτσι γεννήθηκα…
v  
Θα σε ποτίσω αμαρτία. Θα με ποτίσεις θάνατο.
Κι έτσι πιωμένοι θα αλητέψουμε…
-mips-

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου