Τετάρτη 19 Δεκεμβρίου 2012

Σιγή Ιχθύων

Σιγή Ιχθύων

Εκτός προθεσμίας αρχίζει η φωνή
Να σιωπάει τους ήχους που ουρλιάζουν
Κάποιος μάχεται για τούτο τον ήχο της σιωπής.
Παίρνω 9.

Τα τοπία γκριζάρουν στο επίφοβο σενάριο
Λευκαίνουν στη σκηνή της ευτυχίας.
Τι από τα δυο κουράζει πιότερο τα μάτια σου;
Δίνεις 9.

Τίποτα δεν αρχίζει από το μηδέν
Κι αν τύχει να αρχίσει κάποιο βράδυ
Το επόμενο πρωί η έννοια παρθενογένεση και πάλι δε θα υπάρχει.
Δίνω 3.

Έχω απόλυτη επίγνωση της άγνοιας
Γι' αυτό κι η μοίρα με σωπαίνει πριν αρχίσω να μιλάω
Επιφυλάσσομαι όμως για σένα τη στιγμή που σε ακούω.
Παίρνεις 10.

Είναι τα μικρά μυστικά σου εκείνα που με κάνουν να γελώ
Είναι πως στον καθρέφτη πάντα θα κοιτάζεις τις ατέλειες.
Κι αλήθεια, αν τα θεμέλια μπουν στραβά τι νόημα θα χει η οροφή;
Δίνω 1.

Να αλλάξω.. Να μην αλλάξω; Να αλλάξεις.. Δε θα πονέσεις.
Να πονέσω.. Να μην πονέσω; Να πονέσεις.. Δε θα αλλάξεις.
Σου αρέσω. Le garçon est flambé...Κι εσύ ήδη κάηκες.
Παίρνω 8.

Να φοβάσαι τη δύναμη των Iχθύων.
Η σιωπηλή ισχύς είναι φάρμακο της γνώσης.
Κι όταν η ρεματιά φουσκώσει
Σε μια ανέμελη βροχή κάποιου Γενάρη
Εσύ μπορεί να πνιγείς.
Τότε ίσως ο υδάτινος κόσμος μου σου γίνει οικείος.
Εγώ θα κοιτάζω εσένα στο ήσυχο για μένα ρέμα μου
Εσύ θα' χεις μάτια ανοιχτά
μα να 'σαι βέβαιος πως δε θα είμαι εγώ αυτό που θα αντικρίζεις με τρόμο κάτω από το βυθό...

Πήγες πάσο;...
Λυπάμαι.
Έχασες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου