Παρασκευή 28 Δεκεμβρίου 2012

Η γλυκια μελωδια της Αγαπης σου ψυχη μου!

Η γλυκια μελωδια της Αγαπης σου ψυχη μου!



Ομορφη της σειρηνας μελωδια με την καρδια σου
τραγουδας το τραγουδι της αγαπη σου
για μενα μωρο μου!
Καθε βραδυ η πλευρα μου κοντα σου
μου δινει ειδικες γνωσεις
μεχρι την εναρξη της επομενης μερας,
και το μυαλο μου
ειναι γεματο,
αλλα οχι απο σενα,
και η ψυχη μου καιει απο την επιθυμια
σαν το φλογερο φλεγομενο εγω μου!
Εισαι το μοναδικο
πραγμα στη ζωη μου
αληθινο και πραγματικο,
σαν στον ουρανο της ζωης μου που ηταν
σουρεαλιστικος!
Οπως ο ηλιος το πρωι και το φεγγαρι το βραδυ,
που φωτιζει τη ζωη μου
και να μου δωσει το θεαμα!
Μου εδωσες  την ελπιδα
οταν δεν ειχα κανεναν,
και την δυναμη που χρειαζεται
για να συναιχεισουμαι..
Δυνατοτερη γινεται η αγαπη μου
με καθε τροπο
καθως μεγαλωνει καθε μερα που περνα
περα απο το απειρο για σενα!
Μου εχεις δωσει
ουσια στη ζωη μου
που μας βοηθαει στην αποσταση!
Το πεπρωμενο μου
ειναι σαφης εκει,
με την ομορφη
της σειρηνας μελωδια του τραγουδιου
που τραγουδας για μενα αγαπη μου!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου