Κυριακή 30 Δεκεμβρίου 2012

ΟΙ ΑΛΙΜΟΝΟΙ (ομόνοια)

ΟΙ ΑΛΙΜΟΝΟΙ (ομόνοια)

 
 
 
από Marios Zabikos, Τρίτη, 1 Μαΐου 2012 στις 9:58 π.μ. ·

-τι βραδυά και η χθεσινή..

-ξεθεωθήκαμε,αλλά άξιζε τον κόπο να πούμε..

-είδες πως έρχεται στον κόσμο ένα μωρό γείτονα;

-στο πίτς φυτίλι την ξεγεννήσαμε, έτσι;

-δεν τα καταφέραμε και άσχημα θαρρώ

-μωρέ μικρή κοπέλα και μόνη της εδώ γύρω..
-την έδιωξαν απ το σπίτι όταν έμεινε έγκυος..
-για φαντάσου, γονείς είναι δαύτοι;
-νοιάστηκαν μόνο του τι θα πει η κοινωνία..
-την έχω χεσμένη την κενωνία μετα σχωρήσεως..
-α νάτες ξυπνήσανε !
-καλημέρα σας καλοί μου άνθρωποι..
-καλημέρα και σε σένα,κοιμηθήκατε άνετα στην κούτα μου;
-αχ ποσο λυπάμαι που σας ξεβόλεψα κύριε ψηλέα !
-μπα,χωράμε εμείς οι δυό στην άλλη,μην ανησυχείς,εσυ και το μωρό
νασαστε καλά !
-χάρη σε σας τους φύλακες αγγέλους μου,είμαστε κι οι δυό μας καλά..
-για ρίξε ενα βλέφαρο ψηλέα μου στην πλάτη μου,μπας και φύτρωσαν φτερά και δεν το κατάλαβα?
-μη κουνάς τα χέρια σου πάνω κάτω κοντέ,από ευγνωμοσύνη το είπε !
-κυρία μου,μπορούμε να πάρουμε αγκαλίτσα για λίγο τη μπέμπα;
-αν και κοιμάται βαθειά ,την αφήνω μετα χαράς στα χέρια σας !
-ωωωω..τι ροδαλή που είναι!
-βρέ άγαρμπε,πιάσε απο κάτω το κεφαλάκι του μωρού,να μη κρέμεται
-εσύ μωρέ θα με μάθεις απο μωρά,ήμουνα και γω μωρό κάποτε,νομιζεις πως το
ξέχασα?..
-νάνι νάνι το μωρό,νάνι,νάνι το νινί..
-δώστη μου και σ εμένα για λίγο βρε μονοφαγά..
-βαρκούλ αρμενίζει,με χάρη κυλά..
-πως θα την βγάλετε νεαρή κυρία;
-δεν το έχω σκεφθεί, είναι νωρίς ακόμα..
-ψηλέα μια σκιά  μας κρυβει τον ήλιο !
-δεν είμαι σκιά κύριοι,είμαι ο σύντροφος της κυρίας
-μπά να κι ο γνωστός-άγνωστος και μάλιστα χωρίς κουκούλα !
-αγάπη μου σου ζητώ συγνώμη !
-ουά,ουά,ουά
-η κόρη μου;
-όχι η κόρη σου,η δική μου κόρη,εσύ λάκισες σαν δειλός όταν σου είπα ότι περιμένω
παιδί..
-σε παρακαλώ συγχώρεσε με,με πίεζαν κι εμενα οι δικοί μου...
-καλά που με βρήκανε αυτοί οι καλοί άνθρωποι όταν μ έπιασαν οι πόνοι δίπλα απο ένα κάδο,καθως έψαχνα για φαγητό
-γιαυτό ήλθα,να σου ζητήσω συγνώμη και να σας πάρω κοντά μου
-πέρασα πολλά..δεν ξέρω αν θα σε ακολουθήσουμε..
-ρίξε καλή μου νερό στο κρασί σου,μπουνταλάς είναι,αλλα σ αγαπάει
-δεν ξέρω, δεν είναι εύκολο εννιά μήνες να βολοδέρνω μονάχη κρυμμένη σε ερειπωμένα σπίτια ..
-ας τους αφήσουμε μόνους τους γείτονα να τα βρούνε, άλλωστε τώρα είναι τρεις !
-κύριοι,κύριοι..ενα λεπτό σας παρακαλώ..
-έλα νεαρέ μου, τι θέλεις;
-θα θέλαμε να δώσετε εσείς το όνομα στην κορούλα μας
-αλήθεια,το θέλετε και οι δυό σας;
-ουά,ουά,ουά..
-το θέλουνε και οι τρείς τους συγκάτοικε και οι τρείς τους !
-ας την πούμε τότε…ΟΜΟΝΟΙΑ !
-ε δεν είμαστε καλά,πως σου κατέβηκε αυτή η φαεινή ιδέα,μπορείς να μου πείς?
-μα αφου ΟΜΟΝΟΙάσανε παραμορφωμένε μου,ΚΛΑΥΘΜΩΝΟΣ θα την βγάζαμε δα ?
Μαράκος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου