Κυριακή 23 Δεκεμβρίου 2012

Αγνές ψυχές


Αγνές ψυχές.

Αγνές ψυχές ,φεύγουν την ώρα αυτή
Σε ονειρικό ταξίδι που όλες πάνε
Στον δρόμο τους αλλάζουνε μορφή
Άγγελοι γίνονται και στον Θεό πετάνε

Την ώρα αυτή πάντα οι αγνές ψυχές
Πάνε κοντά στον δημιουργό τους
Κοντά του να βρεθούν λίγες στιγμές
Όλες μαζί στον κόσμο τον δικό τους


Με θλίψη πάντοτε η δική μου η ψυχή
Το πέταγμα τους κάθε βράδυ να κοιτάει
Βαριά τα κριματα που με κρατάν στην γη
Γι αυτό η δική μου η ψυχή που δεν πετάει

Αγνές ψυχές ζητήστε του για εμένα
Απόψε την ψυχή μου αν ζυγίσει
Με κατανόηση να δει τα περασμένα
Και η αγάπη του εμε, ας συγχωρήσει

John Fenix

Σε μονοπάτια δύσκολα του νου απόψε ταξιδεύω Δεν ξέρω προς τα πού να πορευτώ, απλά γυρεύω Σε εκατομμύρια αναμνήσεις ,μια μόνο να βρω Μια παλιά ανάμνηση που μου είπες Σ’ αγαπώ!!! Κάτι να έχω για να ζω.!!!!!!! John Fenix
Από: John Fenix

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου