Παρασκευή 28 Δεκεμβρίου 2012

Πεπρωμενο μου..

Πεπρωμενο μου..



Ποναει η καρδια μου για αυτο που αγαπω
και ξαφνικα δεν υπαρχει τιποτε αλλο να σκευτομαι μεσα μου
παρα μονο εσενα που εχεις γεμισει την ψυχη μου με αυτην την επιθυμια..
Ολα καιγονται μεσα μου σαν εκεινο το λευκο τις φωτιας..
Ηρθες και ξυπνησες απο τον υπνο τα συναισθηματα μου και τους εδωσες
την δυναμη με ενα δυνατο φυσιμα σου να μαθουν να αγαπουν ξανα..
 Κρατω την εικονα σου διπλα στην καρδια μου σαν ενα πολυτιμο φυλακτο..
Οι νυχτες μου γεμιζουν με ονειρα δικα σου και δικα μου να ειναι μαζι και να αγαπιουνται παραφορα σε ολο τον χρονο για παντα..
Ευχαριστω τον θεο μου, ο οποιος δημιουργησε την αγαπη που μου χαρισες και μου χαριζεις μερα με την μερα πιο μεγαλη και πιο αληθινη απο καθε αλλη που περασε και δεν με αγγιξε
οπως με αγγιζει η δικη σου ψυχη μου..
Ζητω αυτος να την φερει εδω
για να με αγγιξει, να με κανει ενα με το ονειρα της μοιρας μου..
Ειναι στη καρδια μου, στη ψυχη μου, και στο λογο για να ζησει
για την αγαπη της ζωης μου που εχω δωσει προθυμα
με ολο μου το ειναι..
Με μια ευκαιρια στην ευτυχια με αυτο το κοριτσι
που μου εχει δωσει το σκοπο να ζω και παλι στο κοσμο αυτο..


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου