Παρασκευή 28 Δεκεμβρίου 2012

Εισαι η τελειοτητα της Αγαπης μου

Εισαι η τελειοτητα της Αγαπης μου



Mπορεις να μου δινεις την αγαπη σου καθε μερα,
κανεις τη ζωη μου πιο πληρη απο καθε αποψη,
εχεις παρει μακρια την μοναξια μου
και με ελευθερωσες απο την αβυσσο
με την τελειοτητα της αγαπης σου
ψυχη μου, που εκπληρωνεις
το πεπρωμενο της ζωης μου..
Πριν στη καρδια μου ηταν σφραγισμενο το απολυτο κενο,
και στη ψυχη μου βασιλευε εν ζωη μονο το σκοταδι..
Ηρθες εσυ και μου πηρες το σκοταδι
και μου παρεδωσες το φως απο την τυφλωση
που μου στερουσε το θεαμα της ζωης..
Το τελος της ζωης μου ηταν στο μυαλο μου
απο την ζωη που δεν μπορουσα να βρω,
ενιωθα μοναξια, ενιωθα φοβο
σιωπηλα εκλαψα πολλες φορες
με το ματωμενο δακρυ μου..
Απ το μελλον μου δεν μπορουσα να σε δω,
κι ομως, ηταν γραφτο να σε συναντησω,
ηταν γραμμενο απ την μοιρα μας εμεις οι δυο να βρεθουμε..
Δεν φοβαμαι πια, δεν στανοχωριεμαι πια,
δεν μπορω ουτε ενα ματωμενο δακρυ να ριξω πια..
Μου εδωσες την ελπιδα που δεν ειχα,
μου εδωσες την μεγαλη δυναμη για να συνεχισουμε
αγκαλιασμενοι να προχωρησουμε..
Εισαι η δυνατοτερη γυναικα που εχω γνωρισει ποτε,
κι εγω στεκομαι διπλα σου γιατι νιωθω πλεον πολυ δυνατος
δυνατος για ολα, ακομη και για το τιμημα ψυχη μου..
Σ´αγαπω αγαπη μου και στο λεω, σε αγαπω περισσοτερο
καθε μερα..
Σε αγαπω αγαπη μου για οσα εκανες για μενα,
σ´αγαπω για οσα εκανες για μας
και σ´αγαπω για οσα κανεις..
Σ´αγαπω.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου