Παρασκευή 28 Δεκεμβρίου 2012

Μια γλυκιά μελωδία


Μια γλυκιά μελωδία - 2005    
 
Στίχοι:  
Ελεάνα Βραχάλη
Μουσική:  
Μιχάλης Χατζηγιάννης


Οταν μάθεις πως σ’αγαπάω
ντύσου στολίσου κι αφήσου
στον ανελέητο ρυθμό μου
στον παράξενο παλμό μου
ορκίσου

Να μη ξεχάσεις να μ’αγαπάς
κι όταν το χρόνο σου σκορπάς
θυμήσου μαζί σου

Μια γλυκιά μελωδία
γραμμένη για σένα
για να σου θυμίζει μόνο εμένα
δώσε μου για λίγο τη μοναξιά σου
εγώ θα’μαι εδώ κι ας φύγω
θα’μαι κοντά σου
θα’μαι κοντά σου

Ηταν λάθος μου να το πιστέψω
πως μπορώ να σ’ερμηνεύσω
κι όταν με αγνοείς αφού τ’ανέχομαι
να’σαι καλά εύχομαι

Να μη ξεχάσεις να μ’αγαπάς
κι όταν το χρόνο σου σκορπάς
θυμήσου μαζί σου

Μια γλυκιά μελωδία
γραμμένη για σένα
για να σου θυμίζει μόνο εμένα
δώσε μου για λίγο τη μοναξιά σου
εγώ θα’μαι εδώ κι ας φύγω

Μια γλυκιά μελωδία
γραμμένη για σένα
για να σου θυμίζει μόνο εμένα
δώσε μου για λίγο τη μοναξιά σου
εγώ θα’μαι εδώ κι ας φύγω
θα’μαι κοντά σου κοντά σου

Να μη ξεχάσεις να μ’αγαπάς
κι όταν το χρόνο σου σκορπάς
θυμήσου μαζί σου

Μια γλυκιά μελωδία
γραμμένη για σένα
για να σου θυμίζει μόνο εμένα
δώσε μου για λίγο τη μοναξιά σου
εγώ θα’μαι εδώ κι ας φύγω

Μια γλυκιά μελωδία
γραμμένη για σένα
για να σου θυμίζει μόνο εμένα
δώσε μου για λίγο τη μοναξιά σου
εγώ θα’μαι εδώ κι ας φύγω
θα’μαι κοντά σου κοντά σου
θα’μαι κοντά σου κοντά σου
θα’μαι κοντά σου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου