Παρασκευή 28 Δεκεμβρίου 2012

Κάθε πόθο μου..

Κάθε πόθο μου..



Απο τα βαθη της καρδιας μου και της ψυχης μου
λιβας αφρικανικος ειναι αναμενος, ειναι η φωτια
του θεου ερωτα..Καθως τρεχει καυτο το αιμα μου
σε καθε μου σημειο σε ολο μου το σωμα, μεσα
στους βουβωνες που προκαλεσε τους σπορους των σπορων να αρχησουν να ανθηζουν..
Καθε μου σκεψη ειναι τοσο πληρης
ειναι η φλογα του ποθου η φλογα να καιει,
η φωτια να καιει πανω στην αγαπη μου καθως
σε λαχταρω με ολο μου το ειναι..
Για γευση στο γλυκο του χασματος
σου δινω ροη απ τους χυμους μου
στο εσωτερικο της ψυχης σου να γλυκανει
απ το ειναι μου ψυχη μου!
Για να ερθεις με φροντιδα σε οτι η βιασυνη μου
δεν τολμα να αφησει..
Εισαι ζωντανη σπιθα για να αναψει τη φλογα
στο αιμα μου και να καψει τις φλεβες μου
να καψει και εμενα τον ιδιο..
Η μονη σφοδρη επιυθμια που εχω ειναι
η φλογα σου να με καιει απ το πρωι μεχρι το βραδυ,
σε καθε μου λογο, σε καθε μου σκεψη η αγαπη μου
για σενα ειναι παντα εδω ψυχη μου!
Στη ζωη μας μετα τον θανατο
θα ανταποκρινομαστε
με ενα ζεστο υγρο φιλι
γεματο απο την γευση μας,
γευση μου!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου