Παρασκευή 28 Δεκεμβρίου 2012

Σε αγαπω

Σε αγαπω


Η καρδια μου, η ψυχη μου ειναι μεσα στην υπαρξη σου,
μια φωτια που μεγαλωνει μερα με την ημερα..
Νιωθω την επιθυμια σαν φλογα που καιει μεσα στην
καρδια μου για σενα ενω σε λαχταρω τοσο πολυ ψυχη μου..
Μονος μενω τη νυχτα ξυπνιος με την σκεψη σου σαν
γλυκια απολαυση, κι οταν υποκυπτω στον υπνο μου
ονειρευομαι με την καρδια μου να κρατησει αιωνια..
Κι οταν ξυπναω την ημερα η σκεψη μου τρεχει εκει
σε εσενα παντα..
Συλλογιζομαι το φιλι σου να δοκιμαζεις γλυκα πανω στα σαρκωδη χειλι σου
νοστιμαδα μου, και να σε κρατω στην αγκαλια μου
και να σου λεω ποσο πολυ σε αγαπω..
Εχω μια επιθυμια ζωης πριν πεθανω.. Θελω να εισαι
στο πλευρο μου, γιατι εισαι το κοριτσι μου, το ενα το μοναδικο που ειναι για μενα σε αυτον τον κοσμο..
Καθε σου επιθυμια εντολη μου, θελω να ειμαι
ο ανθρωπος σου, το ατομο σου, κι εσυ.. Κι εσυ
η βασιλισσα μου ψυχη μου..
Ωω θεε μου, ποσο την αγαπω..
Σε αγαπω περισσοτερο κι απ την ζωη μου, πιασε
την ευκαιρια και ελα μαζι μου..
Σε θελω..


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου