Τρίτη 11 Δεκεμβρίου 2012

ΛοΓιΑ ΨυΧηΣ.

  • Δεν γίνεται με τις λέξεις η Αγάπη...
    Ούτε σ' εργαστήρι ο έρωτας...
    κι ας είναι η χημεία θέμα δικό του...
    Θέλει ακροβασία στ' όνειρο...
    καρδιά να κόβεις κομμάτια...
    ακατάσχετα να αιμορραγείς...
    Δεν γίνεται με τις λέξεις η Αγάπη...
Ούτε σ' εργαστήρι ο έρωτας...
κι ας είναι η χημεία θέμα δικό του...
Θέλει ακροβασία στ' όνειρο...
καρδιά να κόβεις κομμάτια...
ακατάσχετα να αιμορραγείς...
    Μου αρέσει! · · · 6 ώρες πριν ·
    Πάλι σε συγχωρώ...
    πάλι σε ονειρεύτηκα...
    αύριο πάλι αύριο θα σου το ξαναπώ...
    πάλι θα μου ζητήσεις λογική εξήγηση...
    πάλι θα σου απαντήσω...
    ότι να αντέξεις είναι το ζητούμενο...
    όχι να καταλάβεις...
    Πάλι σε συγχωρώ...
πάλι σε ονειρεύτηκα...
αύριο πάλι αύριο θα σου το ξαναπώ...
πάλι θα μου ζητήσεις λογική εξήγηση...
πάλι θα σου απαντήσω...
ότι να αντέξεις είναι το ζητούμενο...
όχι να καταλάβεις...
    Μου αρέσει! · · · 6 ώρες πριν ·
    Είναι τα βλέφαρα μου διάφανες αυλαίες...
    Όταν τ’ ανοίγω... βλέπω εμπρός μου ό,τι κι αν τύχει...
    Όταν τα κλείνω... βλέπω εμπρός μου ό,τι ποθώ...
    Είναι τα βλέφαρα μου διάφανες αυλαίες...
Όταν τ’ ανοίγω... βλέπω εμπρός μου ό,τι κι αν τύχει...
Όταν τα κλείνω... βλέπω εμπρός μου ό,τι ποθώ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου