Τρίτη 10 Δεκεμβρίου 2013

Ηζωη μου ειναι αδεια..

Ηζωη μου ειναι αδεια..


Η ζωη μου ειναι αδεια χωρις εσενα,
βλεπεις....εισαι ο ηλιος που ανατελλει το πρωι
στο παραθυρι της ψυχης μου..
Μπηκες μες στη ζωη μου και την στολισες
με ολα τα δικα σου ομορφα της δικης σου ψυχης..
Απο τη Σεληνη θα ειναι εκεινο το φως που ερχεται
και λαμπει, και ειναι τοσο φωτεινο μεσα στη νυχτα,
και τα αστερια του ουρανου που τα καθοδηγει στο οταν θα εχουν χαθει στο ξεστρατισμα τους..
Το αιμα μου τρεχει καυτο στις φλεβες μου,
και μεσα στην καρδια μου για σενα η αγαπη
βασιλευει μακρινη μου αγαπημενη..
Εισαι σε καθε μου σκεψη, σε οτι κανω, και σε οσων
θελω να κανω..
Η ψυχη μου σε περιμενει στον ουρανο χωρις
να σε κολασει η κολασμενη μου μοιρα..
Μπορεις να μου δωσεις τον λογο σου οτι εισαι
κομματι του πεπρωμενου μου;
Εισαι ο λογος που ζω, μα κι αν πεθανω πριν ξυπνησω,
θα σε περιμενω στην πυλη του ουρανου, ξερεις, εκει
του δικου μας ουρανου, και η αγαπη μου για σενα
θα ειναι παντα μα παντα εκει, και θα σε περιμενει
περισσοτερο κι απ την αιωνιοτητα ψυχη μου!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου