Τετάρτη 4 Δεκεμβρίου 2013

ΑΦΙΕΡΩΣΗ

Η ζωντανη φλογα..


Η φλογα που καιει μεσα στην ψυχη μου εισαι εσυ μωρο μου,
ονειρεμενη μου αγαπη..
Πανω σε ενα αστερι επιθυμω να ερθω τα μεσανυχτα να'κουσω
τον χτυπο της καρδιας σου..
Εσυ εισαι ο ηλιος που φωτιζει την μερα μου
και το φεγγαρακι την νυχτα που φωτιζει τον δρομο μου..
Ενα απαλο καυτο αερακι του καλοκαιριου που ζεσταινει
την καρδια μας, σε ολη μας την ευτυχια..
Ποτε δεν ηθελα να κανω κατι που να μην μας ευχαριστει
εισαι η σκεψη μου πανω απο ολα, και εσυ ομορφια μου
στεκεσαι στα αχανη μοβ ορη της μακρινης αμπχαζιας 
και η ομορφια σου βασιλευει στο απειρο..
Χωρις εσενα, χωρις την αγαπη σου, η ψυχη μου ειναι αδεια
σαν την κανατα απο κρασι του καπελα..
Εισαι η εμπνευση μου, και το κινητρο στην ζωη μου, μεσα σε αυτο 
το ονειρο που ζουμε ψυχη μου, την ευχη μου δεινω να ειμαστε μαζι
μεχρι το τελος, το δικο μας παραμυθι, την δικη μας ιστορια..
Η ζωντανη φλογα που καιει μεσα στην ψυχη μου
εισαι εσυ ζωντανε μου ερωτα!!!!!


Η απολυτη ψυχη μου..


Εισαι στην καρδια μου αγαπη μου και γαληνευεις την ψυχη μου
σε οτι κανω εδω που ζω πρεπει να σου δεινω..
Τα δακρυα των αγγελων μεσα απο την κραυγη τους περνουν
και πευτουν σαν βροχη απο τον ουρανο.., και η απαλη ανασα
του ουρανου εστειλε μυνημα οτι στην αγαπη μας τελος δεν υπαρχει..
Εισαι το ηλιοβασιλεμα απο τα δυτικα, η αλυσιβα ομορφια,
το οικοσημο των ωκεανων..
Η ζεστασια της μερας, εισαι το αστερι που με καθοδηγει
στον τοπο μου..
Εισαι η βροχερη ανοιξη στη ζωη μου, και η γλυκια πρωινη
δροσια στη ψυχη μου..
Εισαι το τριανταφυλλο που σηματοδοτει για την αγαπη
στις καρδιες μας, και την ειρηνη που φερνει το
τραγουδι των αγγελων στις ψυχες μας..
Εισαι το φιλι που αναπολη η γευση μου καθως σε σκευτεται..
Για ολα μιλησα μεσα απο για σενα..
Εισαι μεσα στα γραμμενα στο βιβλιο της ζωης,
Εισαι το πεπρομενο μου ψυχη μου..



Σε κοιταζω μεσα στην ψυχη σου..


Σε κοιταζω μεσα στην ψυχη σου φλεγομενος
μεσα στην καρδια μου ειναι η επιθυμια της αγαπης..
Εισαι το ονειρο μου σε καθε μου επιθυμια
σε ολη μου την ζωη η μεγαλη ευδαιμονια,
για να ξερει η καρδια σου την αγαπη μου..
Εχω εδω και καιρο την επαφη απ τα χειλη σου
το γλυκο και τρυφερο φιλι σου..
Την αισθηση απ το γλυκο σου χαδι, με ολη την τρυφεροτητα..
Γιατι να ξερεις, εχεις ορισει εκεινη την πλευρα μου
σαν ορυχειο του ποθου μεσα σε ολες τις νυχτες μου
και κοιταζω επανω στην εικονα σου το γλυκο μου αιμα
να αρχιζει να υπερθερμαινεται..
Μες στην καρδια μου αρχιζεις να φιλας με απαλοτητα
την σκεψη μου και την παρακαλας να σε αγκαλιασει με
το μοναδικο της αγγιγμα..
Και οταν με βαζω για υπνο, στο ονειρο μου σε κρατω
και στο περασμα μου βρισκω τον υπνο μου στολισμενο
με της ψυχης σου την αγαπη..
Συλλογιζομαι στο ονειρο μου, οτι το ονειρο αυτο ειναι απο 
σενα και ευχομαι το ονειρο αυτο να γινει πραγματικοτητα..
Οπως κι οτι ενας κλεφτης στο σκοταδι, που μπενει στην ψυχη
μου για να κλεψει την καρδια σου..
Σε αγαπω περισσοτερο καθε μερα μεσα
απο την καρδια της ψυχης μου..
Εισαι η επιθυμια της καρδιας μου,
γιατι η ψυχη μου εχει ορισει φλεγομενο ερωτα για σενα..
Εισαι το μοναδικο ορυχειο της ψυχης μου
που η καρδια μου ειναι δικη σου στην αιωνιοτητα..


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου