Τετάρτη 4 Δεκεμβρίου 2013

Λαβα τις ψυχης μου!


Λαβα τις ψυχης μου!



Πιστεψε με σε παρακαλω οταν σου λεω
με καθε τροπο μου ποσο πολυ σ'αγαπω
το ξερεις οτι σε λατρευω, δεν σε αγαπω απλα..
Απο την πρωτη μερα που συναντηθηκαμε
ηξερα οτι το μελλον
μου ειχε οριστει..
Σε ερωτευτηκα περισσοτερο απο ποτε μου
και ειμαι πιο ευτυχισμενος απο ποτε μου..
Εισαι ο αερας τις ανασας μου
που με κανει να ζω ψυχη μου,
εισαι η ουσια που δινεσαι
στη ψυχη μου,
ναι αυτο
εισαι
το ναρκωτικο του ερωτα μου..
Μονο μια ενιαια σκεψη που αναφλεγεται
φλεγομενη σε καθε μου συναισθημα
καιει με παθος την επιθυμια μου για
σενα ψυχη μου!
Βλεπω τα μεσανυχτα τον εαυτο μου μεσα
στην απολαυση του φλεγομενου
παθους σου, εισαι φωτια του κορμιου μου
ναι αυτο εισαι η λαβα
τις ψυχης μου!
Εισαι παντα εκει για μενα,οταν εχω την αναγκη σου,
οταν η καρδια μου δεν αιμορραγει,
εσυ μου δινεις δυναμη, κι οταν εγω ειμαι αδυναμος
μου δινεις ενα απαλο γευστικο φιλι σου στο μαγουλο..
Ευχαριστω τον θεο για σενα ψυχη μου
μερα με τη μερα..
Ειμαι ταγμενος Δεσποινα
και σε αγαπω καθε
μερα
περισσοτερο
με καθε μου τροπο
ψυχη μου!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου