alt
Δυο λόγια από μακριά
Μηνύματα σε δυο λεπτά
Όμορφες στιγμές για λίγο μόνο
Αυτή είναι η αγάπη μας
Να φεύγω, κι' εσύ  να γυρνάς
Μα πώς να παγιδέψουμε τον χρόνο

Μια πόλη δίχως πρόσωπο
Μας κρύβει κάποιο σούρουπο
Όμορφες στιγμές για λίγο μόνο
Αυτή είναι η αγάπη μας
Εδώ εγώ, μ' αλλού ξυπνάς
Πώς να σταματήσουμε τον πόνο

Δεν θέλω πλέον κομμάτια της ψυχής σου
Ούτε ένα μέρος στην καρδιά
Μα θέλω όσα έχει η ζωή σου
Με την μοναδική σου ομορφιά
Δεν θέλω να παλεύω στο σκοτάδι
Με όνειρα που δεν μπορώ να ζω
Μα θέλω μόνο το γλυκό σου χάδι
Στο σώμα μου να νοιώθω, να χαθώ
...Και της ψυχής μου να μην αρνηθώ
Το πάθος της, το άλλο της μισό

Δυο λόγια από μακριά
Και η σιωπή μας τραγουδά
Όμορφες στιγμές για λίγο μόνο
Αυτή είναι η αγάπη μας
Να μη σε βλέπω να γελάς
Μα δεν αντέχω άλλο να ματώνω...

Δεν θέλω πλέον κομμάτια της ψυχής σου
Ούτε ένα μέρος στην καρδιά
Μα θέλω όσα έχει η ζωή σου
Με την μοναδική σου ομορφιά
Δεν θέλω να παλεύω στο σκοτάδι
Με όνειρα που δεν μπορώ να ζω
Μα θέλω μόνο το γλυκό σου χάδι
Στο σώμα μου να νοιώθω, να χαθώ
...Και της ψυχής μου να μην αρνηθώ
Το πάθος της, το άλλο της μισό