Ναι, κλείνω πόρτες στην ζωή
Ναι, μου αρέσει η σιωπή
Και να χορεύω σε καρφιά
Δεν είναι για μένα απονιά
Μα δεν θ' ανοίξω την καρδιά
Έχει πονέσει αρκετά
Και ότι ζητήσεις να σου πω
Σε στέκια άλλων θα κρυφτώ

Τι κρύβει η ψυχή μου
Οι λέξεις που ζητώ
Θαμμένα στην αυλή μου
Στο χώμα που πατώ
Αν ήθελα να μάθεις
Δικά μου μυστικά
Θα σ' άφηνα να σκάψεις
Ακόμα πιο βαθιά
Μα θέλω να σε βλέπω
Μονάχα να γελάς
Τον πόνο δεν αντέχω
Κοντά σου να κρατάς

Ναι, λέω σε κάθε πρόκληση
Ναι, θα παλέψω την ζωή
Κι αν πέσω κάτω, θα σταθώ
Τίποτα δεν θα φοβηθώ
Μα δεν θ' αφήσω να φανεί
Ούτε θα δώσω αφορμή
Στα δάκρυα μου να με βρουν
Και ότι σ' αγάπησα να πουν

Τι κρύβει η ψυχή μου
Οι λέξεις που ζητώ
Θαμμένα στην αυλή μου
Στο χώμα που πατώ
Αν ήθελα να μάθεις
Δικά μου μυστικά
Θα σ' άφηνα να σκάψεις
Ακόμα πιο βαθιά
Μα θέλω να σε βλέπω
Μονάχα να γελάς
Τον πόνο δεν αντέχω
Κοντά σου να κρατάς