alt
Ένα σου χάδι ποτέ δεν φτάνει
Το γέλιο σου πάντα ποθώ
Μια λέξη σου μόνο τον πόνο κάνει
Να μοιάζει ασήμαντο

Οι ώρες κοντά σου ποτέ πολλές
Μέσα μου μόνο βαδίζεις
Μαζί σου θα ζούσα χίλιες ζωές
Μα μια δεν μου χαρίζεις

Δεν είμαι σαν τις άλλες σου αγάπες
Γιατί έμαθα πολύ νωρίς
Να ζω στα περιθώρια, στις άκρες
Της δικής σου της ζωής
Περνώ στις γειτονιές που σε γνωρίζουν
Μα δεν ρωτώ αν σ' έχουν δει
Δεν είμαι σαν τις άλλες σου αγάπες
Γιατί μ' έκανες μοναδική

Ένα φιλί σου, μικρό, κλεμμένο
Ο αέρας στα χείλι ακουμπά
Κάθε μου βράδυ σε περιμένω
Ν' ανθίσει η καρδιά

Τα όνειρα μέσα μου δεν τελειώνουν
Και εσύ μακριά πως να δεις
Τα λόγια σου που με γλιτώνουν
Με τον ήλιο της αυγής

Δεν είμαι σαν τις άλλες σου αγάπες
Γιατί έμαθα πολύ νωρίς
Να ζω στα περιθώρια, στις άκρες
Της δικής σου της ζωής
Περνώ στις γειτονιές που σε γνωρίζουν
Μα δεν ρωτώ αν σ' έχουν δει
Δεν είμαι σαν τις άλλες σου αγάπες
Γιατί μ' έκανες μοναδική