alt

Δεν υπάρχει πια λύση για μας
Κάθε λέξη που φεύγει μια σφαίρα
Που χτυπάει στο βυθό της καρδιάς
Την ψυχή μου πετάει στον αέρα

Κάθε βλέμμα σου με συναντά
Και τον πόνο μου τρέφει με πάθος
Κι αν σ' αγάπησα κάποια φόρα
Το έχω κρύψει στου νου μου το βάθος

Αν φταίω εγώ που χάνεις τα όνειρα σου
Φεύγω τώρα από κοντά σου
Σβήσε με απ' την ζωή σου
Κάνε με ανάμνηση σου
Για μένα μόνο μη σε νοιάζει
Πόνος είναι θα περάσει
Και πως έζησα καλά μ' εσένα
Θα γίνει το γλυκό μου ψέμα

Αλλάζουμε σελίδα για εμάς
Ο δρόμος μας σημάδι του χρόνου
Τα φιλιά μας στιγμή της χαράς
Το τελευταίο η άκρη του πόνου

Αν φταίω εγώ που χάνεις τα όνειρα σου
Φεύγω τώρα από κοντά σου
Σβήσε με απ' την ζωή σου
Κάνε με ανάμνηση σου
Για μένα μόνο μη σε νοιάζει
Πόνος είναι θα περάσει
Και πως έζησα καλά μ' εσένα
Θα γίνει το γλυκό μου ψέμα