Παρασκευή 11 Ιουλίου 2014

Χαθηκαν Ολα


Τελικα οσα χρονια και να περασουν ποτε δεν θα μαθεις τι ανθρωπο εχεις διπλα σου. Εκει που η ζωη σου ειναι τελεια σε ενα δευτερολεπτο μπορουν να γκρεμιστουν ολα!!!!
Οταν αγαπας βαζεις τον ανθρωπο σου πανω απο ολους και ολα, δυστυχως ομως αν αυτος δεν το κανει? Τοτε αδικα πολεμας για αυτον, αδικα προσπαθεις για εσας... Να πετυχετε κατι στην ζωη σας... Μια οικογενεια ισως, ευτυχισμενη οικογενεια! Δυστυχως στην περιπτωση μας αφησες την μητερα σου να ανακατευτει σε ολα...
Το χειροτερο για μια σχεση αυτο ειναι τελικα. Δεν ειναι η απατη αλλα αυτο! Να μπει ενα τριτο προσωπο στην σχεση!
Ειμασταν ευτυχισμενοι, σαν ζευγαρι ειχαμε τους καυγαδες μας αλλα ειμασταν καλα! Οταν ηρθε και το μωρακι μας στον κοσμο ηταν η πιο τελεια στιγμη της ζωης μου. Η ζωη μου ολοκληρωθηκε! Δεν ξερω αν ενιωσες και εσυ το ιδιο συναισθημα, δεν ξερω καν πως ενιωσες αλλα εγω πετουσα στα ουρανια απο την χαρα μου!
Επιτελους ολα οσα ηθελα εκπληρωθηκαν ωσπου χαθηκαν ολα! Σε μια στιγμη αφησες αλλους να μπουν στην οικογενεια μας! Δεν ησουν μαλλον ευτυχισμενος, ουτε με αγαπησες ποτε σου! Δεν ηθελες καν να εισαι διπλα στον γιο σου... Ο γιος σου σε εχει αναγκη, ενα αντρικο προτυπο!!!!!!
Τι θα πω στον γιο μου? Τι? Οτι ο πατερας του μας αφησε πολυ απλα να φυγουμε γιατι εβαλε την μαμα του πανω απο την οικογενεια του? Πανω απο τον γιο του?!!!!
Θελω να ειμαι δικαια αλλα δυστυχως δεν μου το επιτρεπουν! Δεν με αφηνουν καν να εκφραστω, να μιλησω!!!
Κανενας δεν νοιαζετα για τα αισθηματα των αλλων! Ολοι ειναι εγωιστες και διπροσωποι! 
Πιστευω θα δικαιωθω στο τελος... Θα δικαιωθω γιατι πιστευω αρκετα στην δικαιοσυνη, παρολο που στις μερες μας μονο η κακια κυριαρχει και η ψευτια!!!!!!
Θα μετανιωσεις που εχασες την ευκαιρια να εχεις οικογενεια ομως θα ειναι αργα! Θα χασεις την ευκαιρια να δεις τον γιο σου να μεγαλωνει και να γινεται αντρας σιγα σιγα,  αλλα εσυ εχασες αυτην την μοναδικη ευκαιρια και λυπαμαι για αυτο!!!!!!! 
(Ενα αγαπημενο τραγουδι που μου αρεσει πολυ)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου